1 Laatst bewerkt door wendyvanham (14-03-2010 23:43)

Onderwerp: kent iemand deze site????

Heeft hier iemand ervaring met http://www.electricshopping.com/shop/ke … index.html

Ik zag dat ze hier accessoires verkopen voor de kenwood chef en major serie, maar aanzienlijk goedkoper dan in nederland.
het is een engelse site, de verzendkosten zijn 14,95 pond, dus dat valt nogal mee vind ik, maar ik ken de site helmaal niet, dus als iemand ervaring heeft dan hoor ik het graag!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

2

Re: kent iemand deze site????

niemand ervaring hiermee?????

Groetjes Wendy

3

Nog nooit van gehoord. Maar als je met je VISA-card betaald heb je een soort kopersbescherming. Als je bestelling niet aankomt, krijg je het geld terug.

Welke accesoires ben je in geïnteresseerd? Ik heb een Chef premier en heb een sapcentrifuge, citruspers en blender erbij gekregen, maar die gebruik ik nooit.

I'm not fat, I'm just short for my weight

4

EdithM schreef:

Nog nooit van gehoord. Maar als je met je VISA-card betaald heb je een soort kopersbescherming. Als je bestelling niet aankomt, krijg je het geld terug.

Welke accesoires ben je in geïnteresseerd? Ik heb een Chef premier en heb een sapcentrifuge, citruspers en blender erbij gekregen, maar die gebruik ik nooit.

Ik heb geen visa card, wel een andere credit card.

De Blender heb ik er ook bij gekregen, heb trouwens ook de chef premier, Maar ik ben wel geinteresseerd in de citruspers en sapcentrifuge.

Ik mail je even!

Groetjes Wendy

5

Ik heb er laatst een
mixer besteld van Kenwood de volgende dag in huis :thumb:

6

Chantelle schreef:

Ik heb er laatst een
mixer besteld van Kenwood de volgende dag in huis :thumb:

vanuit engeland en dan de volgende dag al in huis?
dat is wel erg snel!

Groetjes Wendy

7

Als je wilt weten of de site/verkoper een beetje te vertrouwen is, kun je googlen op de naam. Meestal komen er dan wel wat recensies voorbij. Zeker als het geen betrouwbaar iets is. ;)

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!