Onderwerp: hoelang pattidess houdbaar
hallo,
Ik heb 14 februari de champagne pattidess open gemaakt en daarna in de koelkast gezet .Maar nu is mijn vraag hoelang kan je hem in de koelkast bewaren?
alvast bedankt
groetjes monique
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoelang pattidess houdbaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo,
Ik heb 14 februari de champagne pattidess open gemaakt en daarna in de koelkast gezet .Maar nu is mijn vraag hoelang kan je hem in de koelkast bewaren?
alvast bedankt
groetjes monique
Bij mij staat op de verpakking dat je hem tussen de 8 en de 25 graden moet houden dus niet in de koelkast.
En dan staat er onderop een houdbaarheids datum.
ze hadden tegen mij gezegd in de koelkast bewaren!!!
ik bewaar het niet in de koelkast. en ook als ie open is kan hij tot de houdbaarheidsdatum gebruikt worden volgens mij. ik doe het in ieder geval wel... en hij smaakt en ruikt nog precies hetzelfde als toen ik hem open maakte.
maar meestal haalt ie de datum niet hoor, maar is het op!
Handig om weten, ik lees even mee!
Als het goed is kun je het tot de HBH datum gebruiken (buiten de koelkast bewaard), maar ik zorg er dan wel voor dat ik er schoon mee omga, dus alleen met een schone lepel erin.
Ik bewaar deze ook buiten de koelkast maar wil ook graag weten hoe lang deze houdbaar is vanaf het moment dat ik het potje open gemaakt heb. Want de HBH datum geldt voor dichte verpakkingen. Het zal niet zo snel bederven maar omdat het geen droog produkt is ben ik vind ik het toch anders.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoelang pattidess houdbaar