1

Onderwerp: Mening gevraagd over mijn site

Hoi allemaal,

Ik ben bezig geweest met een eigen site. Ik ben nog niet zo lang bezig met taarten bakken, maar als je wat opdrachten binnen wilt krijgen, is een site waar op mensen kunnen kijken wel handig.

Graag zou ik jullie mening willen hebben over de site, voordat ik hem officieel ga gebruiken.

Ik heb de domeinnaam aangevraagd, maar die kan ik niet gelijk in gebruik nemen, dus eerst maar even via deze link: http://www.xs4all.nl/~ziran/Taarten

Tips zijn van harte welkom!

2

Re: Mening gevraagd over mijn site

Dit mag in het WWW :)

[MOVE] --> Wereld Wijde Web

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

ziet er prima uit  :thumb:

4

Prima site wat betreft de info die je overbrengt: heel duidelijk en goed leesbaar allemaal. Niet te lange verhalen, maar goed en duidelijk beschreven.

Maar als ik (als grafisch vormgever) eerlijk ben..... ik vind 'm ook een beetje saai.... Kun je er wellicht nog een soort 'taartversiering' aan toe voegen? Een mooie 'icingswirl' o.i.d.?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Hallo Iris,

Leuk zeg je eigen taartensite! Heel veel succes ermee!

Ik heb wat tips naar je toe gemailed!

geniet van de mooie én lekkere dingen!!!
www.lieftaartje.nl

6

Ziet er goed uit (en je taartjes ook!).
Ik verwachtte alleen wel ook een engelse tekst, omdat je aanhef/kopje ook engels is. Dus tweetalig zeg maar.

Succes alvast!

7 Laatst bewerkt door Iris Zijlstra (14-03-2010 15:22)

Sonj@ schreef:

Prima site wat betreft de info die je overbrengt: heel duidelijk en goed leesbaar allemaal. Niet te lange verhalen, maar goed en duidelijk beschreven.

Maar als ik (als grafisch vormgever) eerlijk ben..... ik vind 'm ook een beetje saai.... Kun je er wellicht nog een soort 'taartversiering' aan toe voegen? Een mooie 'icingswirl' o.i.d.?

Ik kan me voorstellen dat je het een beetje saai vind. Ik zou er ook wel wat aan toe willen voegen, maar ik kan geen goede versiering vinden. Ik doe alles zelf via frontpage, dus de dingen die ik kan zijn nogal basic.

Mocht jij of iemand anders iets passends voor me hebben, dan hou ik me aanbevolen :)

Ik vind het een duidelijke site, maar vind hem ook een beetje saai.

Kan je helaas geen tips geven voor versieringen  :o

9

Netjes, mooi begin. Maar opmaak kan inderdaad nog wel iets sprankelends gebruiken.

De navigatie is goed, komt op iedere pagina terug, behalve bij het gastenboek, dan ben je echt van je website af. Dat is duidelijk een apart ding en ik vind het een beetje mwoah...
Heb je per se een gastenboek nodig? Kun je niet de reacties die je per mail krijgt zelf op een pagina "reacties" zetten? Scheelt ook weer spam op je website. En het blijft een geheel.

De foto's vind ik leuk gedaan, alleen het doorklikken werkt niet. Kan misschien met de apostrofe in foto's te maken hebben. Daar kan html meestal niet zo goed tegen, net als met spaties.

Verder verspringt op die fotopagina de kantlijn opeens ten opzichte van de andere pagina's (ik kijk fullscreen op een 24 inch monitor in hoge resolutie).

Poeh, wat een hoop commentaar weer van mij. Maar ik weet hoe moeilijk het is om een goede website te maken. Je leert iedere keer weer bij! Succes!

I'm not fat, I'm just short for my weight

10

Iris Zijlstra schreef:

Mocht jij of iemand anders iets passends voor me hebben, dan hou ik me aanbevolen :)

Geeeeeeen idee of je er iets mee kunt, maar ik heb je iets gemaild.
Kijk maar  ;) Succes!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

11

Het ziet er heel mooi uit en je hebt al wat goede tips gekregen.
Wat mij persoonlijk opviel was dat je niet door je foto's kunt bladeren, je moet steeds 'terug' om een volgende foto te bekijken.

Groetjes Melanie