Onderwerp: Vraagje, Vierkant bakblik Xenos
Ik liep gisteren even bij Xenos binnen en zag daar vierkante bakblikken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes,
Miekje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje, Vierkant bakblik Xenos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik liep gisteren even bij Xenos binnen en zag daar vierkante bakblikken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes,
Miekje
vraag&aanbod rubrieken zijn niet voor vragen (klinkt wel raar ) maar voor als je een vraag naar iets hebt, en niet over iets.
[move]---> bakken&vullen
Sorry!
Voordat ik mijn "echte" bakpannen had gekocht, heb ik met die vierkante van de Xenos gebakken. En dat ging heel goed, ook goed te storten. Ze hebben wel ronde hoeken, maar dat vind ik niet erg of lelijk. Hieronder staat een taart gemaakt met die vierkante van de Xenos:
http://detaarterei.mijnalbums.nl/
Edit: dit is volgens mij zo'n blauwe 25x25 cm.
Hallo Miekje
Ik heb 2 maten en ben er tevreden over.
ik verhoog standaard de randen en krijg mooie taartbodems
groetjes Colinda
ja hoor, gaat prima!
Ik heb van de week een 24x24 springvorm gekocht maar hij lekt.. heb geprobeerd met bakpapier een nette binnenkant te maken maar natuurlijk kwam de bodem er gekeukeld uit.. heb ik gewoon pech met mijn blik of hebben jullie het over een andere?
Ik heb ze ook gezien, maar werkelijk alle vormen waren ingedeukt of uitgerekt waardoor de zijkanten niet meer goed aansloten op de bodem..
Ik heb van de week een 24x24 springvorm gekocht maar hij lekt.. heb geprobeerd met bakpapier een nette binnenkant te maken maar natuurlijk kwam de bodem er gekeukeld uit.. heb ik gewoon pech met mijn blik of hebben jullie het over een andere?
Ik heb de springvorm enkele weken terug gekocht, ook een 24x24 en deze lekte ook!
ik zag deze bakblikken ook in de winkel. Ik vind ze er slecht uit zien. De blikken die ik zag zaten vol deuken en ik had er 1 open gemaakt en kreeg het blik niet eens meer in elkaar
Ik heb ze dus mooi laten liggen.
Ik heb ze ook, de vierkante bakblikken dan, niet de springvorm, en werkt prima hoor. Heb er 3 formaten van zodat ik er ook mee kan stapelen en inderdaad met ronde hoeken. Ik maakte er bijv. dit taartje mee (23/24 cm. groot dacht ik?):
Het kleinste (ca. 12 cm.) en middelgrote bakblik is hier overigens als even niet meer verkrijgbaar.
Dames bedankt voor de reacties. Misschien toch maar even doorsparen voor goede bakpannen
ik heb dus 3 formaten en ze lijken allemaal niet goed aan te sluiten... ben eerst een half uur aan stoeien om ze goed vast te krijgen
ik heb ze vanmiddag ook bijna gekocht, maar ze waren allemaal ingedeukt of ze stonden open en ik kreeg ze niet dicht....
heb vd week met zandkoekjes bakken de plaat van de onderkant als bakplaat gebruikt en dat ging prima
Ik heb bij de action een brownie pan gekocht (vierkant) dit werkt prima. Gewoon de bankranden evt ophogen.
Zie hier resultaat:
beginners vraagje hoe hoog je dat dan op is daar een how to van
beginners vraagje hoe hoog je dat dan op is daar een how to van
beginners vraagje hoe hoog je dat dan op
is daar een how to van
met bakpapier
ja maar hoe blijft dat dan staan????????
vast plakken met bakspray
althans zo doe ik het
okee ga ik ook eens proberen
vandaag ook maar eens gebakken in de vierkante bakblikken van de xenos
resultaat lekt als een zeef heb maar meteen me oven gepoetst
het stonk behoorlijk
had m net kado gekregen voor mijn verjaardag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje, Vierkant bakblik Xenos