1

Onderwerp: pulleke stelt zichzelf voor

Hoi allemaal, gisteren heb ik met veel plezier een workshop boetseren gevolgd van Annelies. Hier zaten allemaal mensen die elkaar kende van het forum dus bleek ik iets achter te lopen :o  Wat was het leuk om en een mooie ballerina te maken en met allemaal mensen bezig te zijn die allemaal net zo enthousiaste bakkers zijn.
Ik ben nu ruim een jaar bezig met het maken van marspeintaarten. Vind het nog steeds een erg leuke hobby en kreeg er al bezig zijnde steeds meer plezier mee. Mijn taarten worden met plezier ontvangen en volgens de "opeters" is de smaak ook erg goed !! Vooral doorgaan dus !! Leuk om op deze manier dingen te delen !! O en mijn naam.....hebben jullie ooit geteld hoe vaak je een klein pulleke nodig heb tijdens het boetseren of puzzelen .........

groetjes van Pulleke !!

2

Re: pulleke stelt zichzelf voor

Welkom op het forum! Ga je het kunstwerk wat je bij Annelies hebt gemaakt ook showen? Ben zeer benieuwd.
Veel plezier in ieder geval hier op het forum.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Hoi Rosalie,

welkom op dit enorm verslavende forum!

Hier het topic waar je je ballerina in kwijt kunt:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=88385

Tot gauw weer!

Groetjes,
Dorothea

Groetjes, Dorothea.

4

hoi rosalie,zie,ik had gelijk he? ;) je naam was nog vrij :lol:  :Y

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

5

Hai welkom.

leuk hoor al een workshop bij Annelies gehad ik moet nog even wachten.Volgende maand komt ze bij ons.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

6

:lol:  :lol:  :lol:
Ook vanuit Otterlo een hartelijk welkom op het leukste forum van Nederland!

Ik hoop je nog vaak tegen te komen! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

welkom op dit leuke en gezellige forum! :)

Hier kun je alles vinden op het gebied van bakken en nog veel meer!

Veel plezier met alles wat je nog gaat maken :Y