Onderwerp: Dora & Cars Cupcakes + Bloemen Koekjes
De Dora cupcakes en bloemen koekjes waren voor mijn zoon om uit te delen op het kdv!
En de Cars cupcakes waren een opdracht!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dora & Cars Cupcakes + Bloemen Koekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De Dora cupcakes en bloemen koekjes waren voor mijn zoon om uit te delen op het kdv!
En de Cars cupcakes waren een opdracht!

Wat een werk zeg, maar erg leuk gedaan. Zien er vrolijk uit.
Groetjes Maris
Wat ontzettend leuk zeg! zijn dat kleistempels?
erg leuk gedaan zeg....
Ik ben daar ook erg benieuwd naar... hoe krijg je de vormen erin?
super leuk.
en nog van harte met je zoontje
ohh, die zijn leuk!! hoe heb je die van dora gedaan?? dat is nou precies wat ik in mijn hoofd heb voor tijdens het feestje van mijn kids op 9 mei.. dan worden ze 2 
Wat ik mij nu afvroeg die rondjes bij de cars zwart/groen. gemaakt met de sugargun..
hoe maak je die nu precies...
gewoon van elke kleur lijntje trekken dan kleur om kleur tegen elkaar aan drukken?? en dan het rondje uitsteken?
Leuk gedaan! 
Wat ontzettend leuk zeg! zijn dat kleistempels?
Ja idd met de kleistempels, vond ik voor de cupcakejes echt een uitkomst!
Wat ik mij nu afvroeg die rondjes bij de cars zwart/groen. gemaakt met de sugargun..
gewoon van elke kleur lijntje trekken dan kleur om kleur tegen elkaar aan drukken?? en dan het rondje uitsteken?
Precies zoals je het zegt!! Ik vind het altijd een leuk effect hebben!
ohh, die zijn leuk!! hoe heb je die van dora gedaan?? dat is nou precies wat ik in mijn hoofd heb voor tijdens het feestje van mijn kids op 9 mei.. dan worden ze 2
Ik heb dus de kleistempels gebruikt, die heb ik gewoon gekocht in een speelgoedwinkel, intertoys geloof ik!
Wat een leuke en vrolijke cakejes!
Patricia0255 schreef:Wat ik mij nu afvroeg die rondjes bij de cars zwart/groen. gemaakt met de sugargun..
hoe laat je ze dan aan elkaar plakken? moet je een beetje water etussen doen??
Magic schreef:Patricia0255 schreef:Wat ik mij nu afvroeg die rondjes bij de cars zwart/groen. gemaakt met de sugargun..
hoe laat je ze dan aan elkaar plakken? moet je een beetje water etussen doen??
Meestal plakt het bij mij wel vanzelf, soms laat wel eens een stukje los maar die duw ik er dan weer tegenaan!
tis me inmiddels gelukt dus met wat water ertussen met een kwastje 
Hey die Cars stempels heb ik ook 
Vind dat extra randje om het rondje heen wel erg leuk trouwens.
Je Dora cupcakes zijn ook errug goed gelukt!
Mooi hoor, heerlijk vrolijk!
petrawb schreef:ohh, die zijn leuk!! hoe heb je die van dora gedaan?? dat is nou precies wat ik in mijn hoofd heb voor tijdens het feestje van mijn kids op 9 mei.. dan worden ze 2
Ik heb dus de kleistempels gebruikt, die heb ik gewoon gekocht in een speelgoedwinkel, intertoys geloof ik!
ok thanks!! dan ga ik van de week ff zoeken... zullen de meisjes erg leuk vinden 
Ze zijn heel erg leuk,mooi gedaan.
Weer een reden om morgen even te shoppen! Langs de intertoys dus!
ik ben zowel bij de intertoys als bart smit langs geweest en ze hadden er nog nooit van gehoord 
ik ben zowel bij de intertoys als bart smit langs geweest en ze hadden er nog nooit van gehoord
Dat kan wel kloppen ja!!
Ik lees nu dat ik kleistempels heb geschreven maar het zijn gewone stempels met een stempelkussen!!
Stom stom stom
Heb geen idee hoe ik bij kleistempels kom.
Sorry!!!!
petrawb schreef:ik ben zowel bij de intertoys als bart smit langs geweest en ze hadden er nog nooit van gehoord
Dat kan wel kloppen ja!!
Ik lees nu dat ik kleistempels heb geschreven maar het zijn gewone stempels met een stempelkussen!!
Stom stom stom![]()
Heb geen idee hoe ik bij kleistempels kom.
Sorry!!!!
haha, maar ze hadden helemaal geen stempels van dora... deze winkels dan.... ik zal op mp wel houten stempels... voor €10....
Ja dat zijn ze! Houten stempels.
Wat raar dat ze daar nooit van gehoord hebben!!
Ik schrok al hahaha kleistempels...
De Dora heb je ook per 3 en dan was het iets rond de 4 euro ofzo.
Succes met verder zoeken! Ben benieuwd wat je van de cakejes maakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dora & Cars Cupcakes + Bloemen Koekjes