Re: 2 Totaal verschillende taarten voor heren
Wauwie, deze zijn gewoon PRACHTIG!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 Totaal verschillende taarten voor heren
Wauwie, deze zijn gewoon PRACHTIG!!!!
Ze zijn alle twee mooi en super stijlvol!
Prachtig!
Prachtige stapels.
prachtig!
Ze zijn weer super
Mooi!!! Dat bruin ook, is weer eens wat anders
Mooi zeg! Daar kunnen de mannen maar blij mee zijn!
Ik was erg benieuwd na het lezen van je topic...
Maar natúúrlijk kan je je ook met mannentaarten wel uit de voeten
Ik vind ze allebei geweldig, mooi die combi goud en koper!
Ze zijn echt heel mooi, ook echt mooi afgewerkt gr sam
Wederom mijn complimenten en respect...heel mooi....
mooie stapels de bovenste is favoriet
met welke kleur duster heb je dat koper gemaakt?
WAUW! Ik ben echt helemaal weg van beide stapels, super! Heb ze gelijk opgeslagen.
Allebei zijn ze prachtig, maar die bovenste taart (de bruine met goudtinten) vind ik echt schitterend!
Groetjes,
Annette
Wat een mooie taarten zeg. Heb geen voorkeur hoor vind ze beide schitterend
Twee echt prachtige stapels! Geweldige afwerking en mega strak! .
Dat zie je inderdaad niet vaak,maar ze mogen er zeker wezen,leuke atapels weer al is de eerste,die bruin met goud wel mijn favoriet,weer hardstikke leuk gedaan Caroline!
Gaaf! En wat een mooie hoge die eerste!
Er staat ook al heeeel lang een bruine taart met goud en brons op mijn verlanglijstje, deze komt er zeker bij ter inspiratie! TOP!
Groetjes, José
wat een schitterende taarten! klasse!
Wat een prachtige stapels!! Vind de bovenste vooral mooi qua kleuren. Leuk zeg, dat goud en koper gedust bij elkaar. Zou daar nooit opkomen, maar het is een heel mooi effect!
En van die onderste vind ik de strik er vooral uitspringen, heel mooi bling-bling effect. Ben ook wel benieuwd welk motiefje je daarvoor hebt gebruikt.
Toptaarten!
Wat een ontzettend mooie taarten zeg . Ik moet daar nog wel heel lang op oefenen wil ik zoiets moois kunnen maken
.
Wat een gave stapels!!
Wat voor motiefje heb je op de strik van de zilveren taart zitten als ik vragen mag
Dat is een rolstokje van taart en decoratie het zijn niet de mini, maar net iets groter ongeveer 16cm lang.
En van die onderste vind ik de strik er vooral uitspringen, heel mooi bling-bling effect. Ben ook wel benieuwd welk motiefje je daarvoor hebt gebruikt.
Ik heb hem gevonden het is deze Acryl Texture Roller Three Petals (16cm)
wauw wat een m ooie taarten
hoe en met wat heb je de bloemen zo gekleurt bij de bovenste???
Met helder goud, oud goud en met koper. Ik heb ze gedust met een platte kwast.
mooie stapels de bovenste is favoriet
met welke kleur duster heb je dat koper gemaakt?
Met de kleuren van sugarflair
Oeh gaaf zeg! Mooie kleuren combi's ook.
Die "open" bloemen op de tweede foto... me welke uitsteker heb je die gemaakt? Die vind ik zo gaaf!
Dat is een uitstekker van Orchard. Ik zie hem nu niet bij de webshops op hun site staan.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 Totaal verschillende taarten voor heren