Onderwerp: Restjes over + iets nieuws proberen + weinig tijd = ...
Een vrolijke taart. Die opengeslagen punten wilde ik eens proberen, viel enorm mee.

Tips zijn welkom, bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Restjes over + iets nieuws proberen + weinig tijd = ...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een vrolijke taart. Die opengeslagen punten wilde ik eens proberen, viel enorm mee.

Tips zijn welkom, bedankt voor het kijken!
Wat een leukerd! Mooi geworden 
Wouw, wat een super leuk en vrolijk taartje!
Viel het mee? Ik wil het ook graag een keer proberen. Hoe moet het dan? Het is een leukertje geworden!
MOOI!!! 
Leuke en vrolijke taart! Laat het voorjaar maar komen!
Viel het mee? Ik wil het ook graag een keer proberen. Hoe moet het dan? Het is een leukertje geworden!
Zie hier, een superhandige How-to van Adrienne: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=40989
leu rt .
er leuk wil ik ook nog een keer proberen openslaande punt e
Wat leuk...en dat met restjes 
Héérlijke kleuren!!
super leuke taart 
Wauw, wat je met restjes én weinig tijd niet kan doen. Dat lukt me misschien met heel veel tijd! 
Mooi hoor.......... 
leuk en lekker vrolijk
Leuke taart!
gaaf!!
Leuk!!!
Wat een mooie taart. Mooi kleurtje ook? Welke kleur groen heb je hiervoor gebruikt?
Mooie taart... die puntjes staat ook nog op mijn wensen lijstje...
Leuke vrolijke kleurtjes 
Wauww echt een hele mooie taart!! 
Heel mooie taart!! Staat ook nog op mn verlanglijstje, opengevouwen punten, blij om te horen dat het meevalt!
Frisse kleurtjes, en heel leuk dat dat eruit springt!! En die gekleurde parelsnoer, das gaaf!!
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik word ook nog steeds blij als ik deze taart zie :-).
De kleur groen is Electric Green van Spectrum.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Restjes over + iets nieuws proberen + weinig tijd = ...