51

Re: 70 jaar getrouwd!

Wat een knaller wauw! Super! En idd heel erg bijzonder om zoiets dan te mogen maken. Ze hebben er 70 jaar op moeten wachten, maar het was het waard denk ik!!

Groetjes Eline

52

Helemaal geweldig, ik ben echt zo'n fan van jouw kunstwerken!

53

Wat een prachtige taart!!!!!! Helemaal geweldig!!!!!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

54

Ik vind dit een van de gaafste bruidstaarten die ik ooit heb gezien. Wat een leuke kleuren en voor wat een bijzondere gelegenheid zeg!

En ook weer spotless uitgevoerd he, nooit een krakje of drupje verschoven lijm of deukje te zien bij jou. Supermooi!

Heb je nog in de krant gestaan?

55

Prachtige taart met mooie felle kleuren zeer mooi gemaakt! :Y

56

Prachtige taart, erg mooie kleurencombi ook!

57

super , ze blijven maar voorbij komen die prachtige taarten van jou

wat ben jij  :thumb:  zeg !

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

58

Wat een prachtige taart!

59

hij is GEWELDIG!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

60

Wat een super mooie taart en wat een gave kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Barbara

61

Wat een bijzondere gelegenheid, vind het een geweldige taart!
Hij staat al bij mn favorieten, maar ik zou hem bijna nog een keer opslaan ;)
Pink Cakebox toch? Ik had niet verwacht om hem ooit te zien als jubileumtaart :D

62

Hier ga ik van stuiteren zo mooi,ben ook zo gek op deze kleuren.
En ik zou ook zo weer trouwen voor zo'n taart!

63

heel mooi! geweldige kleuren

Liefs, Zanoni

64

Wat een mooie kleuren,de taart is echt prachtig geworden!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

65

Erg gaaf, mooie felle kleuren, beetje 70s!!

66

He, ik zag je taart ook op cakecentral bij de spring flowers contest. Hoewel het naar mijn mening niet echt een spring flower taart is, vind ik hem toch zo mooi dat ik hem 5 sterren heb gegeven. SUPERMOOIE taart!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

67

Annemiek schreef:

He, ik zag je taart ook op cakecentral bij de spring flowers contest. Hoewel het naar mijn mening niet echt een spring flower taart is, vind ik hem toch zo mooi dat ik hem 5 sterren heb gegeven. SUPERMOOIE taart!

Dank je wel!!!

Ik had al een oproepje gedaan bij De Babbel, maar bij deze nog een keer :D : Zouden jullie op mijn taart willen stemmen op CakeCentral? Tenzij je natuurlijk zelf meedoet of de taart niet mooi vind natuurlijk ;)
Even inloggen, bovenaan op het zinnetje klikken met "Vote for the winner Now" en even mijn taart zoeken. Het is deze knaloranje met gerbera's, maar de volgorde van de foto's veranderd steeds.
En dan het aantal sterren toekennen (5 is hoogst).

Alvast hartstikke bedankt, ik heb nog nooit meen durven doe aan wat voor wedstrijd dan ook, ik hoop dat ik iig een vermelding oid krijg :o

Groetjes, José

68

Ach jeetje, wat een práchttaart. En 't verhaal erbij bezorgt me kippevel, zo op leeftijd en zo vitaal, samen je trouwjubileum vieren, daar teken je toch voor...
En tja, met zó'n taart erbij kan 't zeker niet meer stuk. Ik vind 't echt een pracht-exemplaar. Alles af, geen "foutje" aan te ontdekken, ik sla 'm gauw op.
Applausje!

"Begin de dag met een dansje..."