Onderwerp: Minicupcakes met een gespoten roos
De titel zegt het al, had cupcakes en botercrème over. Dus mooi even geoefend op het spuiten van rozen op cc's!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minicupcakes met een gespoten roos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt het al, had cupcakes en botercrème over. Dus mooi even geoefend op het spuiten van rozen op cc's!

Wauw wat mooi gespoten
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
wow, deze moeten toch wel de mooiste cupcakes zijn die ik ooit gezien heb, geweldig
Ik heb het al gevonden tussen de howto's, ga ik binnenkort ook eens proberen 
Fantastisch! wil ook graag weten hoe je dat gedaan hebt!
Erg knap ik doe het je niet na.
Ik heb het al gevonden tussen de howto's, ga ik binnenkort ook eens proberen
Ik kan het niet vinden... 
Wow

Heel erg knap!
Wat mooi gedaan!! Zou ik ook wel eens willen proberen!
Ik kan de how to do ook niet vinden
Wie weet hem ? 
want ik vind het ook zooooo mooi 
WOW wat mooi
Heel erg mooi!!!!!!! Knap gedaan.
Heee....dat is het "roosje van Marlies"
Die maakte toen mini cupcake boeketjes met deze roos en opeens was het een hele rage hier op het forum.
Je maakt ze met een groot spuitmondje (2D) en je houdt je spuitzak rechtop en begint in het midden en dan er omheen draaien. (Marlies heeft het toen op een T&T beurs laten zien in Amersfoort) (Er is ook op youtube een filmpje van)
Diede, ik moet zeggen dat ze erg mooi zijn gelukt ! 
Welk soort botercreme heb jij er voor gebruikt ?
Ik heb ze zelf laatst 2x proberen te maken met 1,2,3 merengue creme. De eerste ging niet zo goed omdat de boter nog te koud was denk ik , maar de tweede keer ging het wel goed.
Jij hoeft in elk geval dit niet meer te oefenen, ze ziun prefect !!!
Thanx ga even zoeken op you tube 
die zien er heel mooi uit

wie heeft dat filmpje al gevonden??
Ilovetaart schreef:Ik heb het al gevonden tussen de howto's, ga ik binnenkort ook eens proberen
Ik kan het niet vinden...
Links op de website bij howto's en dan het cupcake boeket 
WOW! erg mooi!! 
oooh prachtig!!! Wat lijkt me dat moeilijk zeg... maar het resultaat mag er echt zijn!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Minicupcakes met een gespoten roos