1

Onderwerp: Volgens mij is mijn strijd gestreden

Volgens mij is mijn strijd gestreden.
Na het eten weer eens met een stukje fondant de keuken in gedoken.
Volgens mijn vriendin die zei dat roosjes zo gemakkelijk waren moest het zo:
Van een stuk fondant haal je een balletje, waar je een kegeltje van maakt. Dan pluk je iedere keer stukjes fondant van het grote stuk, draait er een balletje van, en dan druk ik het tussen huishoudfolie plat, en met een klein rolletje rol ik het uit zodat je een klein dun blaadje krijgt. Zo maar door gaan tot je een voor jou acceptabele roos hebt, en dan de blaadjes modelleren.
Zo mooi als deze heb ik hem nog niet gehad, het is me geloof ik nu heel aardig gelukt.
Heeft iemand een idee of ik er nog iets aan kan verbeteren? Ik sta voor alle kritiek open.

http://i15.photobucket.com/albums/a387/Durac_00/Roosje.jpg

2

Re: Volgens mij is mijn strijd gestreden

ik vind hem goed gelukt hoor!
Ik vind de kleuren ook erg mooi.

Groetjes Gerien

3

hij is mooi hoor!
maar zelf zou ik zorgen dat die buitenste blaadjes niet zo laag zitten ivm de binnenste blaadjes... (maar het lukt mij ook nog niet helemaal hoor)

Groetjes, Dorothea.

ik zeg top gedaan!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

5

Ziet er mooi uit.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

6

Ik zeg alleen maar  :thumb:

Mij lukt het nml nog niet :nooo

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

7

Ik doe meestal rond mijn binnenste kegeltje ook gelijk 2 hele kleine rozenblaadjes: dat zie je bij een 'echte' rozenkop ook :)
Verder is hij heel mooi!