1

Onderwerp: Ik zoek inspiratie voor een theepot-stapeltaart!

Hallo allemaal,
zoals de titel al zegt; ben op zoek naar goede ideeën.
Ik wil voor de verjaardag van mijn zusje (ze wordt 26) een stapeltaart maken van 2 lagen, met daarbovenop een theepot taart.
Het technische gedeelte heb ik al wel door, dus ik denk dat het wel gaat lukken om te stapelen en de theepot te maken...maar dan....

De aankleding...ik loop hier een beetje vast. Wel weet ik al dat ik de kleuren electric purple, electric light green en wit wil gebruiken en ik wil de theepot basis wit maken, de onderste stapel laag groen en de middelste paars.
Verder denk ik dat ik 'm speels wil houden, dus met polkadots en streepjes een beetje in Blond-stijl, maar dan met andere kleuren. Of misschien ook met ruitjes erop.

Waar ik dus echt even niet van weet hoe ik het moet doen is haar naam en de leeftijd. Ik wil dit wel op de taart zetten, maar op een leuke, creatieve manier. En niet op de theepot...want een wensen hè :) vandaar dat ik ook even niet weet hoe.

Als iemand een leuk idee heeft, dan heel graag, want ik wil natuurlijk wel dat het een supertaart wordt :)
Alvast bedankt!

2

Re: Ik zoek inspiratie voor een theepot-stapeltaart!

Hier een heleboel theepotten bij elkaar!
http://images.google.nl/images?client=s … amp;tab=wi

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik vind het altijd mooier om de donkerste kleur onder te doen en zou de onderste twee geloof ik omdraaien.
De letters van de naam, of de leeftijd, zijn misschien leuk om te zetten op de "labeltjes" van theezakjes, begrijp je wat ik bedoel? Dus net alsof er theezakjes in je taart hangen zeg maar.

Bedankt voor de suggesties, ik kreeg toch zelf ook alweer een brainwave, dus het moet goedkomen :)
Dat van die labeltjes vind ik een heel leuk idee!