1

Onderwerp: welke cupcake vormpjes blijven mooi?

Hoi,

ik ga weer bestellen en wil een bakblik voor mini-cupcakes bestellen. Welke cupcakevormpjes gebruiken jullie daarvoor?

En daarbij, met werlk merk vormpjes hebben jullie goede ervaringen (welke blijven ook na het bakken mooi en herkenbaar bedoel ik)?

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: welke cupcake vormpjes blijven mooi?

ik lees even mee. Wil ook een mini-cc bakblik.
Voor mijn 'gewone' cupcakes ben ik heel blij met mijn siliconen vorm van de action (nog geen 3 euro)

ik heb ook de mini van wilton..

en heb dan via de webshop de mini cc papiertjes bijbeseld

deze kleur moest lila met witte stippen.. doordat t wat te vettig was zag je dus van de kleur niks meer terug

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IWL6B6FI.jpg

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

4

bijkenkorf heeft ook een bakafdeling (of v&D) en daar hebben ze ook van die mini-bonboncupjes en die werken ook goed. kookwinkels hebben ze ook wel.

Mijn ervaring; in een siliconen bakvorm blijven (welke dan ook) papiertjes altijd mooier dan in een metalen...

6

Als iemand weet waar je een siliconen minibakvorm kan krijgen, hou ik mij aanbevolen. :)

7

Ik heb pas bij de action siliconen vormen voor cc gekocht wat de kwaliteit er van is weet ik nog niet ;)

8

Ik heb ze ook bij Xenos gezien voor mini cc.

Ja ik ook bij de Xenos gekocht!

10

Bij de xenos idd en die zijn fijn hoor. En ik haal zelf mijn mini cc-papiertjes of bij mijn bakwinkel in Ridderkerk of bij de dille en kamille. Daar hebben ze groene blauwe en roze en oranje.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

11

Oeh, dus Xenos heeft een mini CC vorm in Siliconen. Gauw kijken.
De gewone CC vorm van de action vind ik super. Ik heb er inmiddels 2, de eerste doe ik al ruim een jaar mee. Hij is super.

Ik heb ook de mini cc papiertjes van dille en kamille, heel schattig.