Re: Super Sea Shell Stapel voor mijn 40e!
Die schelpen zien er super uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Sea Shell Stapel voor mijn 40e!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die schelpen zien er super uit!
Prachtig hoor! De schelpen zijn net echt!
heb je al die mooie schelpen en zo ook zelf gemaakt ??
Erg mooi met die schelpen En nog gefeliciteerd!
Heeeeeeeeeeeeeel mooi, vooral dde schelpen vind ik super.
als eerste gefeliciteerddddddd...en wat een prachtige taart heb je gemaak...die schelpen zijn net echt joh!!
wauw, die schelpen lijken net echt!
Ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag! Ten tweede: wat gaat het icing spuiten jou goed af !!!! Echt super! Hele mooie taart heb je gemaakt.
Gefeliciteerd jaargenote!
Je hebt prachtig mijn verjaardagstaart gemaakt (alleen moet ik nog wachten om jarig te zijn! maar dit ontwerp stond ook op de planning
)
Helemaal top!
Je hebt prachtig mijn verjaardagstaart gemaakt
Ja, lief van mij, hè, dat ik dat voor je gedaan heb. En we hebben 'm ook alvast maar voor je opgegeten . Hij was erg lekker.
Nee, geintje vanzelf. Maar ik ben wel erg benieuwd naar jouw schelpentaart. Wanneer is de Grote Dag?
Wat een prachtige stapel, schelpen zijn net echt! Nog gefeliciteerd!
Wauw, de schelpen zijn niet van echt te onderscheiden! Vind het prachtig, de taart voor je werk ook trouwens.
Hij is gaaf,mooie kleuren hebben de schelpen,enne,gefeliciteerd met je verjaardag nog
Mag ik vragen hoe je die schelpen hebt gemaakt? Ik krijg toevallig een vraag voor een taart met schelpen
Mag ik vragen hoe je die schelpen hebt gemaakt?
De schelpen heb ik gemaakt met gemarmerd fondant in een mold van FI en daarna gedust met verschillende kleurtjes luster dust.
Heel erg gaaf!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Sea Shell Stapel voor mijn 40e!