Onderwerp: SPOED! Hoeveel mix, eieren en water voor blanda schaal 29cm doorsnede?
Ik heb een bol schaal van 29cm.
Hoeveel mis (funcakes), water en eieren (maat M) moet ik hiervoor gebruiken? Het is voor 20 personen.
Bedankt vast!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED! Hoeveel mix, eieren en water voor blanda schaal 29cm doorsnede?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een bol schaal van 29cm.
Hoeveel mis (funcakes), water en eieren (maat M) moet ik hiervoor gebruiken? Het is voor 20 personen.
Bedankt vast!!!
Hier links in het menuutje 'tabellen' vind je je antwoord.
Nee Veerle, daar staat voor 28cm en ik kom er niet uit hoe ik dat voor 29 cm moet omrekenen....?
Tipsytaartje, excuus. ik heb hem geopend bij het goede forumgedeelte. Deze mag wel weg dan.
Tipsytaartje, excuus. ik heb hem geopend bij het goede forumgedeelte. Deze mag wel weg dan.
ik heb die andere weg gegooid. Volgens keer als je er zelf achter komt dat je verkeerd staat, kun je via 'melden' de moderators op de hoogte stellen. Wij kunnen hem dan verplaatsen.
o en trouwens, aangezien wij jouw schaal niet kennen... je schaal met een maatbeker vullen met water. Per halve liter water 1 ei en de rest en verhouding. Dus 1 ei, 65 gram mix en 6,5 ml water
Thanx!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED! Hoeveel mix, eieren en water voor blanda schaal 29cm doorsnede?