Onderwerp: Bert & Ernie, Cars en Pip
De afgelopen maanden heb ik alle geledenheden aangegerepen om een taartje te bakken en daar zaten ook drie stapeltjes tussen. Zie hier het resultaat.
Bert & Ernie
Cars
Pip
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bert & Ernie, Cars en Pip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De afgelopen maanden heb ik alle geledenheden aangegerepen om een taartje te bakken en daar zaten ook drie stapeltjes tussen. Zie hier het resultaat.
Bert & Ernie
Cars
Pip
schitterende stapels alle 3
Mooi hoor!!
Gaaf! Bert en Ernie zijn mooi geboetseerd zeg!
bert en ernie taart is helemaal af!
Alle drie heel erg mooi gemaakt !
Gaaf! Bert en Ernie zijn mooi geboetseerd zeg!
Thanx! En dat te bedenken dat dit mijn tweede (de beer op de geboortetaart was de eerste) boetseersel ever is.
leuke taarten hoor.
Hele mooie taarten!!!!
super mooie taarten.... heel erg knap gemaakt:D..... die stapels zit daar wat onder de 2 taart? zodat het toch stevig blijft en niet in zakt?!!!
ga zo door
wat een mooie stapels ! , enja bert&ernie echt favoriet
en wat grappig ook zo met het vliegtuig , zo te zien heb je het boetseren dan wel id vingers !
Hele mooie taarten!
super mooie taarten.... heel erg knap gemaakt:D..... die stapels zit daar wat onder de 2 taart? zodat het toch stevig blijft en niet in zakt?!!!
ga zo door
Thanx! Onder de bovenste taart zit een taartkarton exact op maat van de taart zelf. In de onderste taart zitten chocsticks zodat deze het gewicht van de bovenste verdelen en dus niet inzakt.
moortje schreef:super mooie taarten.... heel erg knap gemaakt:D..... die stapels zit daar wat onder de 2 taart? zodat het toch stevig blijft en niet in zakt?!!!
ga zo door
Thanx! Onder de bovenste taart zit een taartkarton exact op maat van de taart zelf. In de onderste taart zitten chocsticks zodat deze het gewicht van de bovenste verdelen en dus niet inzakt.
oke super bedankt... dan weet ik ook hoe ik dat kan doen.... gewoon van die chocostick met vulling toch? wordt er ook nog wel eens kitkat gebruikt? ik lees dat vaak namelijk...
Wat een prachtige en leuke stapels!
Ze zijn echt alle drie super leuk en strak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bert & Ernie, Cars en Pip