1

Onderwerp: Nieuweling....

Hallo allemaal,
Sinds een paar weken lees ik af en toe gezellig mee en 'leen' leuke ideeën (waarvoor hartelijk dank). Dus dan is het wel zo netjes om mezelf even voor te stellen. Ik ben Marlies, woon in het oosten van het land met m'n 2 kinderen en een hele stapel dieren.  Ik bak al jaren leuke verjaardagstaarten voor m'n kinderen, maar pas sinds een paar maanden ben ik bezig alles naar een wat hoger niveau te tillen. En dan kom je vanzelf op internet en dus hier terecht.

Misschien weet één van jullie of er in twente ook goede cursussen worden gegeven? NIet van die thema cursussen van 'hoe maak ik een didlelina van fondant' maar meer de kant van Wilton (technieken) op. Spuittechnieken etc.  Ik vind die cursussen wel, maar altijd een behoorlijk eind bij mij vandaan.

SUggesties zijn dus meer dan welkom.

Mijn baksels zijn nog niet van het niveau dat ik ze hier met trots presenteer, maar ik hoop dat mettertijd wel te kunnen doen.
Groetjes!

2

Re: Nieuweling....

Hoi Marlou,

Welkom op het forum. Misschien kun je eens kijken op www.infotaartje.nl hier staan per regio de mensen die workshops geven. Alleen denk ik dat de specifieke cursus die jij zoekt idd alleen een heel eind bij je vandaan te volgen is.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Chocoholic schreef:

Hoi Marlou,

Welkom op het forum. Misschien kun je eens kijken op www.infotaartje.nl hier staan per regio de mensen die workshops geven. Alleen denk ik dat de specifieke cursus die jij zoekt idd alleen een heel eind bij je vandaan te volgen is.

Ik ga even kijken, dank je voor het meedenken!

4

Welkom op dit gezellige forum!!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

shopgirl schreef:

Welkom op dit gezellige forum!!!!

thanx! :)

6

welkom op dit leuke en gezellige forum! :)

Hier kun je alles vinden op het gebied van bakken en nog veel meer!

Veel plezier met alles wat je gaat maken en de cursessen die je gaat volgen :Y