1

Onderwerp: boobs bekleden

Ik wil binnenkort voor t eerst leuke boobs gaan maken voor mijn vader die 65 word :lol:  alleen kijk ik steeds goed hoe jullie die bekleden en zie dan dat de huidskleur uit 1 lap bestaat zeg maar en tussen de boobs het mooi strak is. Dat lijkt mij erg moeilijk of valt dit mee? Ik heb al bij de how to gekeken maar ook daar bestaat het uit 1 lap.
Zijn er ook dames die de cups appart eerst bekleed hebben met de huidskleur en daarna de ene borst tegen de andere heeft gezet? Of is dit echt niet mooi? :s
Tips zijn van harte welkom!
Alvast bedankt!

2

Re: boobs bekleden

Mij lijkt dat niet mooi omdat het dan volgens mij echt lijkt alsof je boobtaart uit 2 afzonderlijke boobs bestaat... En dan worden het dus gewoon halve ballen met een tepel :D

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus ik lees even mee voor extra tips!

3

Ja hoor, zo maakte ik ze eigenlijk altijd! Alleen de laatste was een bustier en die heb ik in ene bekleed maar de anderen juist 2 aparte bollen bekleed met huidskleur dan tegenelkaar aan en dan een push-up bhtje gemaakt ;). Ze staan in de 18+parade of ...volgens mij kun je op mijn naam klikken en dan mijn dingen bekijken :think:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

ik zet 'm er wel even bij :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VJVRO3GX.jpg

5

Lieke, ze zien er een stuk leuker uit dan ik had verwacht van apart beklede boobs, bedankt voor je reactie!

6

en deze:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQW4YMOY.jpg

7

Oh maar die zijn erg goed gelukt zeg, leuk! Bedankt voor de tip én het mooie voorbeeld!! :Y

8

Graag gedaan! :D

9

Lieke, welke kleuren heb jij gebruikt?
Ik kan bijna niet wegkijken; zo goed gelukt  :lol:
Dat wil ik natuurlijk ook gaan proberen!!!!

10

light skintone van wilton!