Onderwerp: Hoe kan dit?
Ik heb net een biscuit gebakken.
Ik heb echt niks anders gedaan dan anders, maar hij kwam er zoals hieronder uit.
Iemand enig idee wat er fout gaat?
(Dan bedoel ik dus die ingezakte rand in het midden)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoe kan dit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb net een biscuit gebakken.
Ik heb echt niks anders gedaan dan anders, maar hij kwam er zoals hieronder uit.
Iemand enig idee wat er fout gaat?
(Dan bedoel ik dus die ingezakte rand in het midden)
Volgens mij is hij wel mega hoog geworden en dat het door het gewicht is gaan zakken.....
Heb je misschien tussentijds de ovendeur open gehad?
Het lijkt of hij even is ingestort en toen weer verder is gaan rijzen.
Nee, de ovendeur heb ik dus niet open gehad
Geen idee, maar hij ziet er wel vreselijk hoog uit zo, hahah!
Denk inderdaad ook dat hij door gewicht is gaan zakken...zou het anders niet weten
Je kan er wel een leuke paddestoel van maken
heb je je bakblik verhoogd met een bakpapiertje misschien en is die er een beetje ingezakt, zeg maar?
Ziet eruit alsof het er twee op elkaar zijn, haha! Nooit zo gezien, dus kan je niet helpen sorry, maar wel superhoog zeg!
heb je je bakblik verhoogd met een bakpapiertje misschien en is die er een beetje ingezakt, zeg maar?
Dat dacht ik idd ook, zeker omdat ie daarna wel weer recht is. heb je het papier eerst in de andere richting als op de rol teruggerold? Dat wil nog weleens helpen tegen het omvallen, dan trekt het niet zo naar binnen. Of met afplaktape aan de buitenkant vastplakken aan je blik.
of een hunnebed taart of een asterix & obelix taart, grappig effect een kunst om dat voor elkaar te krijgen. ik zou zeggen maak er wat moois van mocht ie toch nog goed smaken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoe kan dit?