Onderwerp: chique tiara
Ik heb me ook maar eens aan een tiara gewaagd voor een klein prinsesje en het viel me geweldig mee! Maar wat een resultaat! Moeder had tranen in haar ogen....

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » chique tiara
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb me ook maar eens aan een tiara gewaagd voor een klein prinsesje en het viel me geweldig mee! Maar wat een resultaat! Moeder had tranen in haar ogen....

wat een schatje! en wat een heerlijke reactie op je taart van die moeder...
mijn eerste tiara staat te drogen, ik geloof dat ik die van jou mooier vind...
hij is inderdaad prachtig
heel erg mooi!
Super 
he echt mooi ik wil er ook nog een maken maar doen jullie het met fondant en suger gun want fondant krijg ik niet uit de suger gun geduwd
wat een mooi uitgevoerde tiara! Heel fraai gedaan. Lief en mooi taartje ook eronder!
Echt geweldig!!
weet iemand waar ik een how to kan vinden?

bij de how to kun je doorlinken
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=84342 je kunt dan op de link in het berichtje klikken maar zal deze er hier bij zetten. de how to is van Soepkip
Ik heb het inderdaad gedaan zoals hierboven staat beschreven. Ik heb de sugargun van binnen helemaal ingesmeerd met crisco en het fondant zacht laten worden in de magnetron, dan komt het er gemakkelijker uit. Ik heb voor de zekerheid wel een beetje tyloselijm gebruikt.
Hij is dan ook echt geweldig mooi
Prachtig!
heel mooi 
mooi gemaakt die tiara! Ik hou wel van die zoet prinsessentaartjes. Erg schattig.
heel erg mooi!!
Wauw! Erg mooi, heel knap!
Heel mooi gedaan. Chapeau! 
super mooi!
Echt heel erg mooi gedaan!
De tiara staat bij mij nog steeds op mijn verlanglijstje. Toch maar tijd om er wat eens mee te gaan doen. 
Echt heel erg mooi gedaan!
![]()
De tiara staat bij mij nog steeds op mijn verlanglijstje. Toch maar tijd om er wat eens mee te gaan doen.
Geldt voor mij ook! Maar heb echt tijdgebrek!
Tiara is prachtig, alsook het taartje! 
Echt een hele mooie tiara!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » chique tiara