Onderwerp: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ; beste / mooiste alfabet vormen???
Welke vormpjes vindt jij het fijnst / mooist????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ; beste / mooiste alfabet vormen???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Welke vormpjes vindt jij het fijnst / mooist????
Dat ligt eraan. Soms vraagt een taart om grote letters, soms om kleine. Soms een krullerige letter, soms een strakke letter.
Ik heb 3 soorten letter uitstekers en ik gebruik ze echt alle 3.
Ik vind tappits het mooist en het fijnst werken, maar daar verschillen de meningen nogal in
De JEM-lettertjes zijn bij mij favoriet!
Ik heb 2 verschillende sorten tappits in groot en kleine letters (dus 4 sets zeg maar). Ook heb ik de JEM set, en sinds een maand ook nog de clikstix.
Persoonelijk vind ik de laaste niet echt veel aan. Doe mij maar de tappits met verschillende lettertypes
Eerst vond ik de JEM set helemaal niks.. maar met een beetje oefenen gaat et super.
Voor kindertaarten vind ik de funky tappits et leukst voor de rest gebruik ik heel vaak de JEM letters
Ligt aan de taart, tappits zijn het makkelijkst, de Jem letters zijn weer erg mooi en niet te groot. Nu zijn er weer andere letters onderweg, ik ben en blijf tenslotte een taalneuroot
Ik vind de Jem ook t mooiste en de blokletters tappits..
Ik heb ze inmiddels allemaal maar ook hier worden de clickstix toch t minste gebruikt..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ; beste / mooiste alfabet vormen???