Onderwerp: Even voorstellen
Beste allemaal,
Ik ben al een poosje bezig met taarten en cupcakes bakken, en heb hier veel plezier in. Ik ben moeder van vier kids! en werk als peuterjuf bij ons op dorp. Ook dit doe ik met veel plezier. Nu werd ik door het cateringbedrijf waar ik zomers nog al eens in de bediening werk, gevraagd om samen met nog 5 andere meiden een workshop te volgen voor het maken van buffetten, desserts en high tea. Nou dat leek me enorm leuk. Dus heb ik voor bij de koffie een aantal cupcakes gebakken en gedecoreerd. Om te laten zien, wat ik leuk vind om te doen. En dat het misschien een aanvulling zou kunnen zijn voor een high tea. Ik had twaalf cupcakes gemaakt, met door het beslag wat bosvruchten patidess. Ze gevuld met slagroom. En afgesmeerd met viervruchtenjam. En daarop gedecoreerd met marsepein-bloemen. En het viel erg in de smaak. Zo erg zelfs, dat ik nu gevraagd ben, om over twee weken met een aantal dingen te komen die ik kan laten zien voor een high tea. Nou daar kan ik dus wel een aantal tips bij gebruiken. Ik hou het zelf het liefst bij cupcakes en muffins, maar welke smaken zijn nou echt een aanrader?
Alvast bedankt voor jullie tips!
Groet,
Annemarie