Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart-wit overhangende stapel
Pagina's 1
Heel erg mooi geworden!!!
Mooie stapel, vooral ook die bloemen op de bovenste taart!
Hij is heel erg goed gelukt...mooi hoor!!
Ik had op CakeCentral ook al verschillende voorbij zien komen en had toen ook zo iets van ..dat wil ik ook nog een keer doen... Maar nu nog even niet
gaaf!
Vind de kleuren heel mooi, maar zelf vind ik die overhangende taarten niet mooi..
Vind de kleuren heel mooi, maar zelf vind ik die overhangende taarten niet mooi..
Ja smaken verschillen he! Mijn favoriet is het ook niet geworden, maar ik wil graag alles een keer proberen.
heel gaaf
Wat gaaf!! Hoe doe je dat?
Wat gaaf!! Hoe doe je dat?
Gewoon niet recht op elkaar zetten en dan stutten met douwels waar hij wel op de andere taart leunt. De bovenste taart brengt het geheel dan weer in evenwicht.
Erg leuk! Staat ook nog op mijn 'to-do' lijst...
hij is leuk!
Prachtig!
Wauw mooi zeg!
Je kan die afstrepen van je nog te doen lijstje
ik heb ook nog zoveel dingen de ik graag wil maken waaronder een taart in de vorm van een tas zooo leuk maar weet niet hoe haha
Groetjes Corine
apart hoor...knap gedaan.... ik dnek niet dat ik dat aandurf zo te stapelen...
Supermooi joh! En dat overhangende ziet er altijd zo link uit...
Poehee wat een mooie !!!!! Heb je hem zo gestapeld vervoerd of op lokatie opgebouwd....
Die is gaaf zeg!
cool! wat een durf.... zit er een gewoon taartkartonnetje onder?
prachtige bloemen
faag zeg. Erg mooi geworden!
Sorry, ik bedoel natuurlijk gaaf zeg....
Ik heb hem zo met de klant meegegeven, in de koelkast stijft het ook nog wel een beetje op. Er zaten inderdaad gewoon taartkartons onder, maar de volgende keer zou ik denk ik cakeboards gebruiken. (die dunne)
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart-wit overhangende stapel