Onderwerp: Gezocht: rood eetbaar papier
Hallo allemaal,
Ik wil graag uit rood eetbaar papier grote vlinders stancelen. Echter ik kan geen rood eetbaar papier vinden. Alleen roze en geel enz. Weet iemand waar ik rood papier kan krijgen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Gezocht: rood eetbaar papier
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik wil graag uit rood eetbaar papier grote vlinders stancelen. Echter ik kan geen rood eetbaar papier vinden. Alleen roze en geel enz. Weet iemand waar ik rood papier kan krijgen?
Ik lees mee!
Hier in België vind ik enkel roze, oranje, geel en wit... Maar ik zou graag rood of blauw of zo zien te vinden. Dus als er iemand tips heeft...
Misschien kun je proberen wit snoeppapier zelf met kleurstof te beschilderen?
"Smelt" dat dan niet? Dat zou ik denken...
Want als je wit snoeppapier een seconde of zo in je mond houdt, dan is het ook al half opgelost zeg maar...
Maar misschien ook wel het proberen waard
"Smelt" dat dan niet? Dat zou ik denken...
Daar ben ik ook bang voor. In ieder geval verwacht ik dat je vlekken krijgt waardoor het niet mooi egaal rood wordt.
Ik heb ook al zitten denken om het blad rood te (laten) printen maar dat kost wel enorm veel printer-kleurstof.
Ik was een tijdje geleden op zoek naar groen eetpapier voor het maken van blaadjes, maar heb het tot nu toe niet meer kleuren kunnen vinden dan roze, geel, oranje en wit.
Ik heb het geprobeerd met kleurstoffen, maar dat was geen succes.
ik kan wel een rood vlak op ouwel printen
kan je ook niet dusten als je vlinders maakt?
Ik heb wel eens vlinders van eetbaar papier goud gemaakt met lustre spray. Dat ging heel goed Of het bij rood wel mooi dekkend wordt, weet ik niet, maar je kunt het in elk geval zonder problemen proberen.
Dusten is ook geen optie vrees ik omdat het de bedoeling is dat er op elke vlinder nog een persoonlijke tekst geschreven wordt. Ik ben bang dat dat lelijk wordt op gedust papier.
Noompie; dat zou super zijn! Wat betaal ik daarvoor?
Das ook een goed idee Petr@. Zal ik ook zeker uitproberen. Thanx!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Gezocht: rood eetbaar papier