1

Onderwerp: Renault Twingo?

Mijn collega heeft een twingo gekregen van haar ouders en vroeg aan mij om een taart te maken. nu moet er iets op komen te staan met de twingo... maar er moeten ook bloemen bij want die vindt ze zo mooi (ook het gebaar van een bloemetje geven aan haar ouders)

hebben jullie ideeen??? ik loop ff vast

2

Re: Renault Twingo?

het renault logo? en dan daarom heen bloemen? en is het een nieuwe twingo? want die hebben de optie van een soort plastic gras om je telefoon in te leggen.. misschien dus ook iets met gras.. en daar dan sleutels en/of een telefoon in?

3

ja het is een nieuwe. zal aan het vragen of ze die optie ook heeft. en idd sleutels ook zoiets was ik niet op gekomen

4

m'n vriendje werkt bij renault.. kan vanavond wel even vragen of er nog iets specifieks is aan de twingo

5

Kun je niet een soort van 70's taart maken? Met veel kleurrijke bloemen erop en dan in het midden in een soort van sierlijke letters gewoon "twingo"?
Of misschien de twingo boetseren en er een soort van uitlaat van bloemen achteraan maken?
Of maak ik het te moeilijk voor je? :D

6

ik had eerst zelf in gedachten om de letters twingo in het midden te doen in het groot (die van het logo) en idd daaromheen veel bloemen in allerlei kleuren.

oja de auto is rood dus de taart zelf wilde ik roof maken met witte of zilveren letters.

en als je aan he vriend wil vragen of er nog iets specifieks aan de die auto is graag , misschien hebben de mannen ineens een geniaal idee!

7

is hem nog niet vaak gebeurt hoor een geniaal idee :x  ooo typte ik dat..  :x

8

:D  hahahaha

9

had ie  nog het geniale idee??