Onderwerp: Rood met witte cupcakes
Vandaag heb ik me nieuwe strikken uitsteker geprobeerd dat werkt echt super
en de roosjes gemaakt die ik wilde uitproberen

Groetjes corine
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rood met witte cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag heb ik me nieuwe strikken uitsteker geprobeerd dat werkt echt super
en de roosjes gemaakt die ik wilde uitproberen

Groetjes corine
Mooie cupcakes in dat rood/wit
hele leuke cc's
HOI,
Mooie cupcakjes in rood met wit.
Heb vandaag ook dezelfde gebruikt maar vraag mij af hoe de jouwe zo mooi blijven .....niet van vorm maar van afbeelding?
Gebruik je miss 2 vormpjes tegelijk ?
Nicole. 
Hoi Nicole
ik gebruik gewoon 1 vormpje en zet ze ook niet in een speciale vorm gewoon zo hup in de oven
Waren de jouwe niet mooi van kleur meer?
Groetjes Corine
Hoi Corine,
Was een tegenvaller , zag na het bakken inderdaad niet veel kleur meer, was meer doorzichtig geworden !
Had de papiertjes in een cupcakevorm gedaan ( zo eentje van 12 stuks) en afgebakken.
Ga nog eens proberen maar dan zo de oven in.
Bedenk juist..... miss ligt het aan het recept zelf.
Uw cc zien er trouwens prachtig uit ...pff nog veel werk aan de winkel voor ik zo ver ben ....ben nog maar een beginneling.
grts Nicole
Hoi Nicole
Ik hoor het weleens vaker dat de papiertjes verkleuren ik heb dat zelf niet en het zijn gewoon goedkope vormpjes
Ik gebruik de cupcakemix van funcakes Ik ben zelf ook nog niet zolang aan het bakken maar ben er wel achter dat als je het goede matriaal hebt helemaal niet moeilijk is
Heb nou na 5 keer eindelijk de goede verhoudingen gevonden van het aantal mix/vormpjes
Groetjes Corine
Hoi ,
Heb de vormpjes van wilton gebruikt ....maar mijn recept was een recept van mijn bakboek.
Ga nu de cupcakemix van funcakes eens aanschaffen en wie weet
Mijn zoon wordt 10 jaar dus ik geef nog niet op
Alvast bedankt voor uw tips.
grts Nicole.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rood met witte cupcakes