Onderwerp: Letters
Heeft iemand een tip/truc om letters netjes en vooral recht op een taart te krijgen. Ik heb nogal moeite om de letters netjes recht op de taart te doen...
Alle tips omtrent dit onderwerp zijn erg welkom.
Bedankt groetjes Sandra
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Letters
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand een tip/truc om letters netjes en vooral recht op een taart te krijgen. Ik heb nogal moeite om de letters netjes recht op de taart te doen...
Alle tips omtrent dit onderwerp zijn erg welkom.
Bedankt groetjes Sandra
Hoi Sandra,
een tip die ik her wel eens gelezen heb: een A4-tj op de taart leggn en de letters daar tegenaan leggen.
Hoi Sandra,
een tip die ik her wel eens gelezen heb: een A4-tj op de taart leggn en de letters daar tegenaan leggen.
En letters aan de zijkant?
Sandra, ik doe de letters aan de zijkant gewoon op het oog. Voordat een letter echt vast zit even van een afstandje bekijken, dan zie je wel of het goed zit. Zo niet, nog een beetje schuiven met een klein tooltje.
Dus eigenlijk is dit geen tip
Sandra, ik doe de letters aan de zijkant gewoon op het oog. Voordat een letter echt vast zit even van een afstandje bekijken, dan zie je wel of het goed zit. Zo niet, nog een beetje schuiven met een klein tooltje.
Dus eigenlijk is dit geen tip
Dat doe ik nu ook, maar ik vroeg me af of er geen trucje voor was, bij mij gaan ze wel eens wat scheef.
Misschien door een breed lint tegen de zijkant aan te leggen en de bovenkant van het lint aan te houden als de onderlijn van de letters?
Ik houd meestal een lineaal langs de taart en leg daar de letters tegen aan.
Dat doe ik ook als ik ze aan de zijkant van de taart wil hebben.
Of een strook papier,dat kan ook langs de zijkant!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Letters