1

Onderwerp: Delfts Blond Bruidstaart en K3 stapel

Ben niet geheel tevreden, maar het is een cadeau voor een bruidspaar dat graag een Hollandse taart wilde. Ik heb me laten inspireren door Delfts Blond maar liep op de onderste taart vast. Die heb ik (naar mijn mening) dan ook verprutst met die stomme bloem. Ik kwam er gewoon niet uit. Maar ja, met liefde gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NPHKKHOC.jpg
De foto is scheef...de taart niet
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GXIBDUZY.jpg
Dan een K3 stapel waar ik wel heel blij van werd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LDM6HH7I.jpg

Ook nog een Feijenoord taart maar die staat in de gewone parade. Alles in twee dagen..

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

2

Re: Delfts Blond Bruidstaart en K3 stapel

Hij is wel heel leuk geworden hoor Lot...
Mischien volgende keer vooraf even bedenken wat je wilt gaan schilderen...
En ik vind het een beetje jammer dat de onderlaag lager is dan de bovenlaag... voor het gehele plaatje dan...
Je K3 is supervrolijk....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

leuk

Lekker feestelijk rond.....

4

PrAchtig, vooral je blond/Delft stapel

5

Ben ik geheel met je eens Conny, dat vond ik ook heel erg jammer en ik had me vooraf bedacht wat ik wilde voor de bovenste taart whahaa. verder kwam ik gewoon niet.
Ben eigenlijk wel teleurgesteld, ik heb het idee dat dit veel beter kon. Goede les voor de volgende keer.

6

Wat een leuke stapels,ze zien er goed uit,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Allebei erg leuke taarten!
Je zal wel veel werk hebben gehad aan de bruidstaart. Ik heb nog steeds bij elke taart dat ik achteraf dingen anders had willen doen, dus daar kom je nooit helemaal vanaf ;)
Je K3 stapel is erg leuk gedaan!

wat een heerlijke, mooie stapels... is dat niet heel erg moeilijk dat schilderen? het lijkt me zo definitief, en schilderen is niet mijn sterkste punt...

liefs marieke

9

mariekepieke schreef:

wat een heerlijke, mooie stapels... is dat niet heel erg moeilijk dat schilderen? het lijkt me zo definitief, en schilderen is niet mijn sterkste punt...

Nee hoor dat valt wel mee, maar het geschilderde bloemetje op de onderste taart was dus wel definitief lelijk :lol:

10

Je boven plaatje vind ik erg goed!

Liefs, Cedes.

11

Hele leuke taarten hoor!

12

wat een leuke en mooie taarten

en het is alleen maar goed als je openstaat voor verbeterpunten , dan leer je er altijd weer iets bij  :Y

en ik vind de wieke ook heel leuk gedaan

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)