1

Onderwerp: ff voorstellen

hi, ik ben angela. 25 jaar. gelukkig getrouwd en proud mommy van mijn zoontje. 1 mei wordt hij 1 jaar. ik wil voor hem een 3 etage taart maken. bekleed met blauw marsepein en zilveren sterren aan de zijrand. daarom lees ik mee op dit forum en zoek ik hier de recepten. dit is een top site. in deze webshop ga ik ook al mijn ingredienten bestellen. ben benieuwd of mijn taart gaat lukken. heb nog nooit met marsepein gewerkt. uiteraard ga ik voor 1 mei ff een voorproefje maken. hihihi. nou dit was het wel voor nu. veel liefs.

2

Re: ff voorstellen

Hoi,

Welkom op dit verslavende en zeer leerzame forum.

Heel veel succes met oefenen voor de taart voor je kleine vent.

Groet

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

3

Hoi Angela,

Ik ben Elisha, ook 25 jaar. Helemaal enthousiast over het maken en decoreren van Taarten, muffins en koekjes.

Heb voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag, voor de kinderen muffins gemaakt met zijn naam (per muffin een letter) erop. En gister een Boltaart gemaakt voor vandaag, het 10 jarig samen zijn met mijn (inmiddels) man.

Spannend om gelijk een stapeltaart te maken van 3 etages. Ben erg benieuwd.

Ik zet mijn 2 creaties vanavond op het forum. Even (trots) laten zien, ook al ging het niet helemaal perfect.

Veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik.

Gr. Elis

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

4

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

5

Hoi Angela,
Ik ben sinds vandaag ook een nieuw lid, ook omdat ik ideeën en recepten wil opdoen voor de 1ste verjaardag van mijn zoontje op 1 mei! Ik ga een poging doen om allerlei feestelijke cupcakes met verschillende vullingen te maken. En die dan is zo geweldige cupcake standaard presenteren.
Jij succes met je 3-laag taart, daar begin ik maar niet aan  :P
Groetjes Rosalie

6

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

7

welkom op dit leuke en gezellige forum! :)

Hier kun je alles vinden op het gebied van bakken en nog veel meer!

Veel plezier met alles wat je gaat maken :Y