1 Laatst bewerkt door Jeetje (04-02-2013 22:23)

Onderwerp: Sorry voor het confetti-bombardement! :+

Vanmiddag hier nog even een "snel" taartje gebrouwd.

Het verhaal erachter voert terug naar carnaval begin februari. Mijn echtgenoot is al jaren actief in de carnavalsvereniging en rijdt ieder jaar mee in de carnavalsoptocht. Nichtje is een klein jaartje geleden gaan samenwonen in een huis aan de route van de stoet. Tsja, dan moet je net die man van mij hebben: het confettikanon ging vol richting hun tuin en op de terugweg 's nachts nog een handje (of 2/3) via de brievenbus naar binnen gewerkt. Nu zijn nichtje en vriend ook fervente carnavalsvierders, dus ze zijn wel wat gewend, maar uiteraard heeft ze 'm nadien een paar keer quasi "boos" aangesproken op haar huis en tuin vol confetti. ;)

Vandaar zijn plan een sorry-taartje voor ze te maken, uiteindelijk heeft hij vanmiddag gebakken en gevuld (aardbeienvlaai-, en aangevette slagroomvulling) en heb ik 't fondant en decoratie's gemaakt en aangebracht:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/190463_102177669868043_7786370_n.jpg

Begin van de avond hebben we 'm gebracht, ze was hoogst verbaasd ons te zien verschijnen zomaar op zondagavond. En hebben we in pais en vree gezamelijk een stukje taart opgesmikkeld. :+

Oh ja, haar ouders (mijn schoonzus en -broer dus) vieren in mei hun 25-jarige bruiloft, ze heeft ons gepolsd voor een bruidstaart voor op 't feest. Lijkt me leuk om te doen!  :Y

2

Re: Sorry voor het confetti-bombardement! :+

erg leuk idee zo'n taart, helemaal goedgemaakt, volgend jaar weer een andere stunt bedenken  :lol: ! Lekker vrolijke kleuren heeft de taart !

Neem je dromen mee de dag in..

3

Erg leuke taart, leuke kleuren ook :)

Mijn website: Presentaart

4

ziet er leuk uit...mooie kleur blauw

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

5

Wat een leuke vrolijke taart!

hahahaha ik mag die man van jou wel
gezellige taart

7

Bedankt allemaal!
Dit was m'n eerste "drukkere" taart met felle kleurtjes, maar paste wel bij het thema dacht ik. Het blauw is overigens gemaakt met de voorgekleurde blauwe fondant, gemengd met wat gewone witte fondant.

En dianaatstyle: je mag 'm anders wel eens lenen hoor. Af en toe een dag carnavals-vrij vind ik helemaal niet erg.  :+