26

Re: [Metamorfose] Ken omgetoverd tot Barbie

Ik kreeg net een sms-je van mijn zusje. Zij werkt bij een grote banketbakkerij.

Hey zus, de comlplimenten van de banketbakkers. Het was een mooi stuk patisserie. Zelfs *** (de baas) vond de taart erg lekker en de meiden op kantoor vonden hem niet zo chemisch smaken als hij eruit zag

Toch leuk!

Volg je hart...want dat klopt!

27

Deze tip ga ik zeker onthouden, super! Dan hoef ik de wondermold niet meer te lenen van een vriendin. Alleen is het lastig om eerst de mix er weer uit, invetten en dan er weer in te plaatsen.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

28

Ik wist niet dat er in Ken een Barbie zat.....hahaha
Hij is wel gaaf hoor!! Ik heb vorige keer een bolvorm gebruikt........maar de volgende barbie wordt ook van Ken.
En wat een leuk compliment van de banketbakker............maar eigenlijk wist ik al dat onze taarten (die hier gemaakt worden) echt lekker zijn!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

29

Hij is leuk! En wat goed dat je het aangedurft hebt! Je zal wel heel veel voor de oven gestaan hebben!

30

Paloma heeft eigenlijk alle eer verdiend meiden. Zij heeft het eerst geprobeerd. Ik heb het daanra wel tig keer aan hubbie gevraagd of het

31

Mooie barbie en een super idee , die kenwood is multi functioneel :lol: ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

32

Erg mooi en wat is de jurk mooi aan de achterkant!

nou respect hoor!

maar wel een goed idee ik denk dat ik het ook wel durf

:think: of toch niet hahahaha

Groetjes Martine www.tinustaart.com

34

Wat een pracht-barbie zeg! En die rug van haar jurk is ook mooi gedaan. Krijg voor Sint een Kenwood, dus missien ga ik me nu ook eens aan een Barbie wagen...

35

ik ga het van de week ook eens uit proberen :) hoeveel lagen vul je deze nou eigenlijk en hoe snij/zaag je hem door kan dat gewoon met de dubbele taarten zaag?

36

wauw ziet er super uit jammer dat ik net de andere "ken"heb, mijn kom heeft een plastick onder rand en ja die zal wel smelten ben ik bang dus toch maar iets anders versieren..

**Miranda**
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

37 Laatst bewerkt door paloma (14-12-2009 21:19)

Ja hoor, daar staat ze dan.
Mooi gebakken. ;)
Wel een spannende titel zeg. :lol:
Ik nog kijken naar de barbie hoe je ken veranderd had. :lol:

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

38

Hij is helemaal gaaf! Ik vind het juist veel mooier als de taille van de jurk iets lager zit. je details zijn prachtig hoor.

Groetjes San

39

Dat ziet er heel leuk uit,mooie hoge jurk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

40

Heel mooi en gaaf dat je het uitgeprobeerd hebt.En ik vind de achterkant echt prachtig

groetjes Carla

41

H

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

42

jolanda80 schreef:

ik ga het van de week ook eens uit proberen :) hoeveel lagen vul je deze nou eigenlijk en hoe snij/zaag je hem door kan dat gewoon met de dubbele taarten zaag?

Ik heb hem/haar doorge"zaagd" met een gewoon broodmes. Mijn taartzaagje kan dit niet aan. Ik heb hem met vier lagen gevuld. 2x jam en 2x vanillecr

43

paloma schreef:

Ja hoor, daar staat ze dan.
Mooi gebakken. ;)
Wel een spannende titel zeg. :lol:
Ik nog kijken naar de barbie hoe je ken veranderd had. :lol:

:lol: Die spannende titel vond ik in dit geval ook wel grappig. Uiteindelijk zijn alle taarten natuurlijk een metamorfose... ;)

44

Enne Paloma/ Lupe.....jij bedankt voor het uitproberen van het bakken in de Kennie-mengkom!!!!

45 Laatst bewerkt door Dot (08-03-2010 14:06)

maran75 schreef:

wauw ziet er super uit jammer dat ik net de andere "ken"heb, mijn kom heeft een plastick onder rand en ja die zal wel smelten ben ik bang dus toch maar iets anders versieren..

idd, die kan niet tegen de hitte.... mijn eerste kom is zo van zijn plastic rand afgekomen; stond op de hete kookplaat....
Maar die gesmolten rand is er nu af, en ik kan deze kom dus wel als mold gebruiken!!!

Groetjes, Dorothea.

die komt er mooi uit
en je prinses is geweldig mooi

oik heb het ook al een keer geprobeerd na dit topic en gaat fantastisch haha. Ik dacht handig mixen en gelijk in de oven, maar alles moet er eerst uit om de kom in te vetten haha. Groetjes Tries

48

wat super goed ik heb ook deze kennie en ook ik moet een barbie maken had het wel gelezen dat het kom maar wilde eigelijk eerst resultaat zien nou helemaal top dus dat ga ik ook maar een even doen morgen en wat een mooie kleur paars!

groetjes kim

49

patriciakleij schreef:

Ik dacht handig mixen en gelijk in de oven, maar alles moet er eerst uit om de kom in te vetten haha.

Dat is dan ook echt het enige nadeel aan de Kennie....toch???

50

Geweldig, geloof dat ik het ook maar eens moet proberen met Ken  :Y

Groetjes Esther