Onderwerp: Taarten parade mijn bestellingen van dit weekend

of hyve sprookjestaarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taarten parade mijn bestellingen van dit weekend
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Het ging even fout mar goed vanaf vrijdag tot en met zondag mijn bestellingen ................................. en nu ga ik slapen haha
Hoi Samantha,
Ik had ze al mogen bewonderen op jouwtaart.nl maar nog geen tijd gehad om te reageren. Ze zijn weer prachtig!
Groet,
Angelique
hele leuke en mooie parade 
Wow!
Hoeveel bestellingen krijg jij wel niet binnen voor 1 weekend?
Wow!
Hoeveel bestellingen krijg jij wel niet binnen voor 1 weekend?
Ik heb er afgelopen week 6 gehad deze bovenstaande en een bestelling cupcakes die week daarvoor 7 en aankomende week ook 6 waarvan twee grote dus volgende week meer ........
Groetjes samantha
super leuk!
Heel mooi zeg! En jeetje wat een werk! Ik had afgelopen weekend ook 5 bestellingen en dat vond ik echt te veel... Had helemaal geen tijd meer voor mijn man en kinderen! En dan waren mijn bestellingen ook nog eens veel simpeler dan die van jou! Dus petje af hoor!

Heel mooi zeg! En jeetje wat een werk! Ik had afgelopen weekend ook 5 bestellingen en dat vond ik echt te veel... Had helemaal geen tijd meer voor mijn man en kinderen! En dan waren mijn bestellingen ook nog eens veel simpeler dan die van jou! Dus petje af hoor!
![]()
Dat vind ik af en toe ook moeilijk hoor ik heb een meid van 3 en een jongen van negen maanden.
En natuurlijk een man en huishouden ik neem af en toe ook wat te veel hooi op mijn vork ben dan altijd weer blij als mijn weekend erop zit kan ik rustig slapen haha
Wat een leuke parade! En jeetje wat een productie.... Ik probeer er niet meer dan 2 per weekend te doen, anders heb ik nergens anders meer tijd voor en het is nu al passen en meten...
zo, wat een bestellingen; leuke parade hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taarten parade mijn bestellingen van dit weekend