1

Onderwerp: Hmmm.. ik vind hem zelf niks ?!?!

Oh wat erg , ik vind deze eigelijk niet mooi geworden..  :s
Hij word dalijk opgehaald.. denk dat ik maar korting ga geven ofzo want de taart bevalt me echt niet..  :nooo

Als jullie tips hebben wat ik bij de volgende anders moet doen heel graag!!!

De onderste is gevuld met bananencreme
De middelste is gevuld met ganache en kersenvlaaivulling
De bovenste is gevuld met slagroom en aardbeien.

http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/Robin2.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/Robin1.jpg

2

Re: Hmmm.. ik vind hem zelf niks ?!?!

ik vind 'm wel mooi. ik zou gewoon met opgeheven hoofd de taart op laten halen hoor. als de ontvangers het mooi vinden, dan is het toch prima.

mochten ze iets zeggen dat jou idee bevestigd, dan kun je nog altijd korting geven.

3

vind hem prachtig!  :Y

4

Nee, geen korting geven!!!! Hij is geweldig. Wat mankeert er dan aan? ..........NIETS!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Ik vind hem super!!!!

Groetjes Miriam

6

Wat vind je er zelf niet mooi aan dan? ik vind het wel een mooie taart hoor!
Kan me niet voorstellen dat de klant deze niet mooi vind!
Groetjes,
wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

7

Ik zou geen korting geven, ik weet niet wat je er niet mooi aan vindt? Maar ik weet ook niet wat de opdracht was, dus misschien als het echt iets anders is wel (korting).

Ik vind hem wel mooi geworden, maar zelf kan je het soms niet meteen zien ;)

Mijn website: Presentaart

8 Laatst bewerkt door Joyce84 (08-03-2010 10:35)

Weet ik zelf niet.. hij is gewoon niet wat ik mijn hoofd had.. Het stoort me heel erg dat t middelste kapsel veel hoger is als de andere 2 (hele goede les voor de komende stapels alles op gelijke hoogte snijden)
De kleuren vind ik al niks maar ja das zo door de klant gekozen...

Hij moest op deze taart lijken maar dan zonder de spirals..
Dit was mijn eerste stapel gemaakt in oktober als ik deze vergelijk zie ik wel de vooruitgang trouwens:
http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/robby30.jpg

9

ik vind hem mooooi :thumb:
inderdaad niet meteen over korting beginnen.
het is wat de klant er van vind en niet wat jij er van vind.

ook ik was eens erg ontevreden over een taart die flink aan het zakken was maar de klant vond hem schitterend en die wilde niks over korting horen.
wanneer ze zelf iets zeggen wat ik helemaal niet verwacht dan kan je het er altijd nog over hebben.
succes ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Komt het dan niet gewoon doordat deze kleuren niet jouw ding zijn? (Ik vind deze kleurencombi juist wél erg mooi, overigens!) En dat de middelste hoger is, was mij niet eens opgevallen. Echt storend kan ik dat niet noemen. Wacht nou maar gewoon de reactie van de klant af.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

11

huhhh??? Hij is juist waanzinnig mooi!!! De kleurencombinatie is echt schitterend!!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

12

Hij is supermooi!!

13

e.b.m. schreef:

Komt het dan niet gewoon doordat deze kleuren niet jouw ding zijn? (Ik vind deze kleurencombi juist wél erg mooi, overigens!) En dat de middelste hoger is, was mij niet eens opgevallen. Echt storend kan ik dat niet noemen. Wacht nou maar gewoon de reactie van de klant af.

Dat zal t wel zijn denk ik.. de kleuren maken toch de taart he.. De bovenste kleur vind ik echt vreselijk  :o  had zelf al een beetje gehamerd om de bovenste in t wit te doen maar t moest toch echt 3 tinten paars worden.. Mischien dat ie me daardoor tegenstaat.
Hij staat inmiddels ingepakt klaar... zie t over een uurtje wel wat de klant er van vind..

nou ik vind hem geweldig!

Groetjes Natasja!

15

Nou meid niks geen korting.Het is een prachtige taart!!!
En als de klant perse die kleuren wilt is dat zijn eigen keuze :Y .

Laat even weten wat de reactie van jeklant is geweest,maar inderdaad met opgeheven hoofd die taart meegeven want hij is prachtig!!!

groetjes Debby

16

Ik vind hem mooi!

pluk de dag!

17

heel mooi

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

18

Smaken verschillen. Is ook niet meteen mijn favoriete kleurencombinatie, maar als dat de vraag was, dan is daar niets mis mee, toch?
Ik vind het een geslaagde stapel hoor!

19

Hij is opgehaald net.. De jongen was helemaal enthousiast en nog fooi gekregen ook  :s  Stress om niks dus  :o

Maar goed t blijft niet mijn taart om te zien..

Gelukkig is net mijn foodprinter bezorgd dus heb ik weer een smile op mijn gezicht  :+

20

Het is gewoon je eigen smaak niet, dat kan natuurlijk. Het is echt wel mijn kleurencombi en vind hem dus erg mooi! Als je voor een ander iets maakt dan kan het natuurlijk gebeuren dat iets je smaak niet is, maar dan kan hij nog wel mooi zijn hoor.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

21

Mooie taart is het geworden :Y alleen de kleuren zijn mijn ding ook niet en dan kan het wel storen :s maar nogmaals een prachtige taart. Ik vind de middelste hoogte erg leuk zo hebben ze meer taart :D  :D

22

Joyce84 schreef:

Hij is opgehaald net.. De jongen was helemaal enthousiast en nog fooi gekregen ook  :s  Stress om niks dus  :o

Maar goed t blijft niet mijn taart om te zien..

Gelukkig is net mijn foodprinter bezorgd dus heb ik weer een smile op mijn gezicht  :+

dat is mooi om te horen.
het is inderdaad wat de klant ziet ;)

heeeeel veel plezier met je foodprinter :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

23

fijn dat de klant hem mooi vond en die tip zegt genoeg!
ik heb van het weekend ook 2 taarten gebakken aar ik zelf van alles aan zag. maar iedereen die de taarten zag vond het mijn mooiste taarten ooit  :think:

24

Nou ik vind hem net als de klant hartstikke mooi hoor!!

25

Ik vind m ook niet mooi hoor....

Dat wil zeggen, de KLEUR vind ik niet mooi, maar de taart is verder echt PRACHTIG !!!!!!  :thumb: