Onderwerp: Opdracht bruidstaart (kriebels in mijn buik)
Hoi, hoi,
Ik zit met een luxe probleem. Ik heb de laatste tijd steeds meer opdrachten, wat me erg goed afgaat. Ik heb alleen maar tevreden klanten, maar sinds kort krijg ik ook steeds meer de vraag naar bruidstaarten.
Ik heb dat altijd afgehouden, omdat ik het een hele verantwoordelijkheid vind. Niet alleen het maken, maar ook het vervoeren. Nu heb ik in een week tijd al twee vragen gehad over het maken van een bruidstaart.
Ik heb contact gehad met die mensen en de opdrachten niet meteen afgewezen, maar wel duidelijk laten weten dat ik het nog nooit gedaan had. Ik kreeg van allebei de reactie: "eens moet de eerste keer zijn". Wat ik heel tof van ze vind, maar dan blijft wel het feit staan dat ik het nog nooit gedaan heb.
Hebben jullie specifieke tips? Omdat ik niet het risico wil nemen dat de taarten verzakken, kies ik ervoor te investeren in een etagere met meerdere lagen, zodat ik de taarten per stuk erop kan zetten.
Hebben jullie nog verdere tips voor me? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar verhalen van mensen over hun eerste bruidstaarten opdracht. Is iedereen hier zo zenuwachtig voor????
Groetjes,
Nanjer
Nanda