Onderwerp: Speciaal voor Katy... mijn roosjes
Afgelopen zaterdag bij Katy gemaakt op een workshop van Madhuri.

Nooit gedacht dat er zoiets moois uit je handen kan komen
Groetjes Leona
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Speciaal voor Katy... mijn roosjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen zaterdag bij Katy gemaakt op een workshop van Madhuri.

Nooit gedacht dat er zoiets moois uit je handen kan komen
Groetjes Leona
Dat denken een heleboel mensen, dat ze het niet kunnen
Maar je ziet het zelf dat je het ook kan
Mooie foto Leona
Hey Leona, het was gezellie
thuis konden ze niet geloven dat ik zoiets zou kunnen maken, ze moesten allemaal even voelen of het toch niet echte waren! 
Prachtig!
Hey Leona, het was gezellie
![]()
thuis konden ze niet geloven dat ik zoiets zou kunnen maken, ze moesten allemaal even voelen of het toch niet echte waren!
Ook ik vond het erg gezellie en voor herhaling vatbaar
Hahha ja hier ook, schone moeder vind deze hobby zowieso niks en vond het idee roosjes maken ook grote onzin. Totdat je met dit boeketje aan komt, ze heeft met grote ogen staan kijken... dusssssse die krijgt ze echt niet (was wel de bedoeling eerst hihi) Ik maak wel een nieuwe voor haar
Maar eh waar blijft jouw'n boeketje? 
Heel gaaf!
joynme schreef:Hey Leona, het was gezellie
![]()
thuis konden ze niet geloven dat ik zoiets zou kunnen maken, ze moesten allemaal even voelen of het toch niet echte waren!Ook ik vond het erg gezellie en voor herhaling vatbaar
![]()
Hahha ja hier ook, schone moeder vind deze hobby zowieso niks en vond het idee roosjes maken ook grote onzin. Totdat je met dit boeketje aan komt, ze heeft met grote ogen staan kijken... dusssssse die krijgt ze echt niet (was wel de bedoeling eerst hihi) Ik maak wel een nieuwe voor haar![]()
Ik denk, ach Leona en Heidi hebben hem al gepost dus dan hoef ik niet, maar ik zal hem er toch ook nog even opzetten!
leona&co schreef:joynme schreef:Hey Leona, het was gezellie
![]()
thuis konden ze niet geloven dat ik zoiets zou kunnen maken, ze moesten allemaal even voelen of het toch niet echte waren!Ook ik vond het erg gezellie en voor herhaling vatbaar
![]()
Hahha ja hier ook, schone moeder vind deze hobby zowieso niks en vond het idee roosjes maken ook grote onzin. Totdat je met dit boeketje aan komt, ze heeft met grote ogen staan kijken... dusssssse die krijgt ze echt niet (was wel de bedoeling eerst hihi) Ik maak wel een nieuwe voor haar![]()
![]()
Ik denk, ach Leona en Heidi hebben hem al gepost dus dan hoef ik niet, maar ik zal hem er toch ook nog even opzetten!
Heel mooi geworden! En wat was het leuk he.
Laat je Schoonmama er maar bij jou thuis naar kijken en groen worden van afgunst. Je kunt haar natuurlijk heel liefjes voorstellen om het ook te leren 
heeeel erg mooi 
Het was geweldig leuk Heidi. Kwart over 7 was ik thuis, gauw douchen en eten en om kwart over 8 weer bij de buren op de koffie. Ik ben nog vrolijk doorgegaan in de kroeg werd best een latertje dus wat was ik kapot. Maar oh wat een super leuke dag!
Jaaaaa....SUPER
Maar ik moet zeggen we haden ook een super leermeesteres (hihi)
en een leuk groepje dames
We kunnen ook een keer bij elkaar komen om te freubelen
Ik hou mijn huis wel ter beschikking
Jullie weten nu de weg !
Groetjes katy
ja leuk doen we! (tenminste ik dan
)
ja leuk doen we! (tenminste ik dan
)
Wat leuk, als ik in de buurt woonde, was ik zo binnengelopen

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Speciaal voor Katy... mijn roosjes