1 Laatst bewerkt door Stijn (07-03-2010 23:49)

Onderwerp: Wit-rood-zwart

Deze taart heb ik bij een hobbywinkel hier in het dorp gemaakt op hun opendeurdag. Ze hadden mij gevraagd om een demonstratie te doen.. Ik ben wel tevreden met het resultaat, al had het natuurlijk wel nog beter gekund..(Ik heb de onderrand van de tweede taart opnieuw gedaan, en bij de bovenste taart komt de structuur van de dummy een beetje erdoor..). Het was een hele leuke dag  :Y Ohja bedankt aan Nicole voor de tip van de icing! Het was een aangename kennismaking ;)

http://i878.photobucket.com/albums/ab342/stijnt/STAPELTAARTMULDER.png?t=1268002098
http://i878.photobucket.com/albums/ab342/stijnt/STAPELTAARTMULDER2.png?t=1268002147

2

Re: Wit-rood-zwart

Hey Stijn, welke hobby winkel ligt er in Opglabbeek dan? Ik ben toch wel erg benieuwd. (heb ik een extra reden om vaak naar mijn broer te gaan ;)) Was het toevallig "de Mulder"?

Mooie taart trouwens!

3

moooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4 Laatst bewerkt door Stijn (07-03-2010 23:50)

Nathalie schreef:

Hey Stijn, welke hobby winkel ligt er in Opglabbeek dan? Ik ben toch wel erg benieuwd. (heb ik een extra reden om vaak naar mijn broer te gaan ;)) Was het toevallig "de Mulder"?

Mooie taart trouwens!

Ja het was de mulder :) Naar mijn mening een leuke winkel, hebben veel mixen,... En sinds kort ook fondant :)

5

Nou, die staan nog steeds op de lijst om een bezoekje aan te brengen. ( 5 min van mijn broer vandaan) maar iedere keer als ik in Lauwel ben is hij dicht. :S Toch maar eens op een andere dag gaan. O-))

6

Nathalie schreef:

Nou, die staan nog steeds op de lijst om een bezoekje aan te brengen. ( 5 min van mijn broer vandaan) maar iedere keer als ik in Lauwel ben is hij dicht. :S Toch maar eens op een andere dag gaan. O-))

Op zondag is hij normaal gesloten ja.. Dan woont je broer heel dicht bij mij waarschijnlijk, aangezien louwel niet groot is ;)

7

kreemersstraat.

Ik denk dat ik maar eens een middagje ga shoppen daar (de kids amuseren zich toch samen) Weet jij toevallig van welk merk zij mixen verkopen?

8

Wat een gave taart zeg!

Mijn website: Presentaart

9 Laatst bewerkt door Stijn (08-03-2010 00:11)

Nathalie schreef:

kreemersstraat.

Ik denk dat ik maar eens een middagje ga shoppen daar (de kids amuseren zich toch samen) Weet jij toevallig van welk merk zij mixen verkopen?

Ja zeker, vandaag is de eigenaar van het bedrijf dat de mixen levert ook een demonstratie komen geven, het is van homebaking/hobby bakery een bedrijf in Asse, en volgens die vrouw leveren ze ook aan bakkers... Ik moet zeggen dat ze wel goeie materialen hebben! (verkopen ook praline, kersen, chocolade ... ...)

Bedankt voor de reacties!