Onderwerp: oplossingen voor een niet te zoete Hello Kitty taart?

Een collega wil een verjaardagstaart voor haar meisje die 1 jaar word. Het liefst een stapeltaart met Hello Kitty thema voor ongeveer 35 personen.

Alleen heb ik een groot probleem... Ze vind de taarten die ik meegenomen heb te zoet... (taarten gemaakt bij workshops die gevuld zijn botercreme en aardbeienjam en afgewerkt met marzepein). Zelf maak ik altijd met fondant.
Ze wil dus geen te zoete taart, omdat ze niet te zoet voor de kids wil en de meeste volwassenen vinden dat ook niet lekker...

Wat moet ik doen? Hebben jullie ideeen hoe ik dat moet aanpakken?

2

Re: oplossingen voor een niet te zoete Hello Kitty taart?

sowieso een vulling met lemoncurd en misschien ook citroentoetje van mona? valt hier altijd goed in de smaak en is lekker fris  :Y

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

3

Lastig hoor, een taart bekleed met marsepein en fondant is natuurlijk altijd zoet ! Maar frisse vullingen kunnen veel compenseren, wat citroen aan je biscuit en botercreme om af te smeren toevoegen. Succes ermee !

Groetjes, Conny

1:1 Kwark en slagroom met lemoncurd (of ander fuitigs) is heerlijk fris.
Vullen zonder dijkje scheelt heeeel veel bc en dus ook minder zoet.

5

Ik heb laatst het citroenkwarkpudding toetje van Mona gebruikt als vulling. Heerlijk fris en niet te zoet.
Botercreme doe ik altijd op smaak brengen met lemoncurd, ook niet te zoet.

Appelvlaaivulling is ook niet te zoet, volgens de kinderen hier :) En de stroopwafelvulling vinden ze hier ook lekker.

Vullingen met aardbeien, jam of chocola worden hier al snel te zoet bevonden.