Re: Over de kook.
Hij is super, vooral al die leuke groentetjes!!! Wat een ontzettend leuk inpakpapiertje trouwens, lijkt wel een echte keukenvloer!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Over de kook.
Hij is super, vooral al die leuke groentetjes!!! Wat een ontzettend leuk inpakpapiertje trouwens, lijkt wel een echte keukenvloer!
Wat een details! Geweldige taart
!
Heel gaaf gedaan!!
En al die details, superleuk!!
Super zeg... hoe verzin je het?!!
Complimenten.
Dat is nu eens een taart waar je naar blijft kijken ...de groentjes en fruit zien er superecht uit
Lekker veel details dus waarschijnlijk lekker veel uurtjes
Dikke duim hoor!
Helemaal hartstikke verschrikkelijk ontzettend leuk!
In een woord geweldig!!! 
Woow, super zeg, wat een gepriegel, al die details! Petje af hoor!
Wat een super mooie taart!
En wat een fantastische details! Toppie! 
die is ongelooflijk!!!!
Die is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaff!!!!! echt super knap gedaan. Mag 'k 'm ook opslaan? Ben zwaar onder de indruk 
ssssssssuper gggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaf
die ga ik ook wel opslaan zene,wil ik zeker ook wel eens proberen in de verre toekomst 
deze is echt super..
geweldig gedaan!
enorm veel details en mooi.
Ja, alles is al gezegd, maar ik zeg het ook nog maar een keer: S U P E R gedaan !!!!
Suuuuuuuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr
Geweldig! Jeetje wat een details, en wat een friemelwerk. Zo mooi, alles lijkt helemaal echt. Onvoorstelbaar. Daar zul je wel heel wat uurtjes mee zoet zijn geweest. Na 1 prei en 1 tomaat maken zou ik al gaar zijn haha
.
hij is fantatisch !
Je blijft kijken....een super taart !!
wat geweldig ontzettend verschrikkelijk knap gemaakt
wat prachtig geboetseerd, een feest om naar te kijken
Soheee..... jeetje wat een Super Gave taart heb jij gemaakt. Helemaal af. Wauw, petje af!!!
Wauwwwwwww, wat een genot om naar te kijken! Wat een prachtige details, en wat mooi geboetseerd allemaal! Ik vind die taart op de taartschaal misschien nog wel het grappigste detail. Hihi.
Ow moet je die paprika's zien, en die prei.........het eierdoosje. Wat een prachtige taart ben der helemaal weg van!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Over de kook.