Onderwerp: zwart/wit blokkenrand
Ik zie op het forum diverse Cars taarten en de meeste hebben zo'n leuke zwart/wit geblokte sierrand. Hoe maak je die? Met een speciale uitsteker of gewoon een heleboel zwart/witte blokjes maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zwart/wit blokkenrand
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie op het forum diverse Cars taarten en de meeste hebben zo'n leuke zwart/wit geblokte sierrand. Hoe maak je die? Met een speciale uitsteker of gewoon een heleboel zwart/witte blokjes maken?
.... of gewoon een heleboel zwart/witte blokjes maken?
oeps dat is volgens mij wel heel veel werk? Wel een uitsteker van een vierkant gebruiken,lijkt mij?
oeps dat is volgens mij wel heel veel werk? Wel een uitsteker van een vierkant gebruiken,lijkt mij?
Deze is wel heel erg geschikt om "productie" te draaien bij zulke hoeveelheden vierkantjes
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2090
Oh Bommeltje wat is die leeuuukk.
Ik heb hem gelijk op mijn verlanglijstje gezet.
dank je voor de tip! Ik heb trouwens de set minigeometrie uitstekers en daar zitten volgens mij ook vierkanten in. Is ook goed te gebruiken toch?
dank je voor de tip! Ik heb trouwens de set minigeometrie uitstekers en daar zitten volgens mij ook vierkanten in. Is ook goed te gebruiken toch?
Yep.. alleen zul je dan de vierkantjes 1 voor 1 moeten uitsteken Maar het werkt zeker wel!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zwart/wit blokkenrand