Onderwerp: Ik ben...
Hoi,
Ik ben Trieneke de Jager 42 jaar en woon in Groningen stad!
Sinds kort heb ik me ook last van het taartbakkenvirus. Nu ben ik niet zo bezig met het decoreren van taarten, maar bak ik vaak aparte taarten uit het buitenland zoals de Britse en Amerikaanse taarten. Vandaag heb ik een Dobostaart gemaakt uit Hongarije (ook weer errrugg lekker). Deze taarten maak ik ook al in opdracht.
In oktober ga ik een koksopleiding doen en hoop daar nog wat meer technieken onder de knie te krijgen. Ik kan daar ook nog een aparte cursus patiserrie doen. Elke weekend staat een nieuwe taart op het menu we eten ze niet helemaal op (soms wel), maar wat overblijft gaat mee naar mijn werk, en dat vinden ze heel vervelend. Ik vraag hun zo kritisch mogelijk te oordelen over de taarten, maar dat lukt ze nooit.... raar toch.
Naast koken en bakken heb ik een vriend, paard en een hond. Daarnaast gaan we regelmatig naar Noord Amerika op vakantie en zeker op het bakvlak erg veel bijzonders gegeten. Elke dag een kop koffie met een of andere taart, cake of koek. Een bakery kun je daar niet voorbij lopen .
vrolijke groetjes,