Re: Electrische gitaar
Hoe groot is de taart geworden? Vind je oplossing voor de snaren erg goed gevonden. Ik zou ook niet zo snel weten hoe je het anders zou moeten oplossen. Zou al bijna spuitwerk moeten worden denk ik 
Cake It
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Electrische gitaar
Hoe groot is de taart geworden? Vind je oplossing voor de snaren erg goed gevonden. Ik zou ook niet zo snel weten hoe je het anders zou moeten oplossen. Zou al bijna spuitwerk moeten worden denk ik 
Wauw wat een supertaart weer. Vooral de supernette afgewerkte details vind ik helemaal mooi! Mag ik deze opslaan ter inspiratie? Ben trouwens fan van jou want ik heb je pillen-spuit-verband taart ook al min of meer nagemaakt
. Het resultaat daarvan komt over een week in de parade...

Die is echt even gaaf,vet cool!!!!
Jongens, jongens wat mooi meer, jij maakt echt niets lelijks hé
, neen echt deze is weer SUPER!!!!

Wat issie mooi!!!!! Echt prachtig 
3 werf WAUW!!! Echt een plaatje weer José!
O, ja, kijk nou!!!! Een levensechte elektrische gitaar. Wat ben je toch een vreselijke perfectioniste
, en wat ben ik vreselijk jaloers op je taarten
Geweldig!!!!
waanzinnig knap gedaan...RESPECT!!
Ongelofelijk! Dat je zoiets zo super strak voor elkaar krijgt... En dan ook nog al die details! Echt top werk! 
Prachtig!!!!

Wowie.....inderdaad net echt!!! 
Als daar geen muziek uit komt ...de mooist gitaartaart ooit gezien

Ongelofelijk mooi gemaakt zeg! 
Wil je nou eens ophouden......hoeveel taarten heb je gemaakt/gepost?!!! Kan het niet laten weer te reageren (en dat is uniek, want ik stoor me altijd aan meerdere topics in 1 week) maar jouw taarten verdienen stuk voor stuk een eigen plek, want die dienen voor zoveel mensen als inspiratie.
Wil weer even kwijt, dat ik met open mond naar de snaren heb gekeken.........wat een geduld, wat super met die zilveren parels. Wat het ook is .....jij maakt van alles een kunstwerk 
Zie dat je al veel reacties hebt gehad, maar hij is ook zo gaaf! GEWELDIG gedaan!
Wauw, echt gaaf! Hij lijkt wel niet echt of juist wel? Geweldig mooi gedaan!
Whoehoeieieie!!!
Die is VET STOER zeg!!!
Hij is gewoon net echt!! 
Tjeemig, die lijkt wel echt!! Wat een fantastische uitvoering!
oooh mijn mond valt gewoon open, echt zooo strak en mega echt
.....................Ik word hier stil van: jeetjemina, die is écht net echt. Zo mooi afgewerkt, zulke geweldige details. En je zegt wat problemen te hebben gehad met de punten en dat lijkt mij inderdaad moeilijk. Hoe heb je dat opgelost?
Nou, ik maak hier in ieder geval een diepe buiging voor je, echt alle respect van mij, hoor!
Dat is de rit wel waard zeg, wat een supergave (gi)taart! Echt ongeloofeloos

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr goed weer gemaakt zeg!!!
Schitterend zeg, hij is net echt. Een supermooie taart!!
hier mag je heel trots op zijn...van mij mag je zelfs naast je schoenen gaan lopen...wat is die mooi geworden !!!
Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik heb nog niet gehoord wat de jarige ervan vond, maar dat zal wel goed zijn gekomen 
Annemieke, ik had ook aan spuitwerk of sugargun sliertjes voor de snaren zitten denken, maar dat gaat altijd zo doorhangen als het maar op een paar puntjes steunt, dat zou ik dan niet mooi vinden. Vandaar deze oplossing, ik ben er meestal niet gek op om niet-eetbare dingen te gebruiken, maar deze keer mocht het van mezelf 
Groetjes!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Electrische gitaar