1

Onderwerp: Assepoester

Mijn buurmeisje wilde graag voor haarverjaardag een prinsessentaart, liefst met Assepoester. Eigenlijk had ik het vreselijk druk, maar het is zo'n schattig meissie... maar opeens schoot de blauwe ballerinataart van Wendy in mijn gedachten dus die heb ik omgevormd tot Assepoester-decor. Dankzij de handige prints van Annemieke is het toch een echte prinsessentaart geworden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AHCYRLUD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIEYT8AE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HGOYOWOJ.jpg

Meer foto's staan op mijn site en in mijn album.

Beide gevuld met gele room met mandarijntjes en viervruchtenjam.
Assepoester's rok is gemaakt van piepschuim om het gewicht een beetje te minderen.

De moeder van Megan (mijn buurvrouw dus) vond 'm prachtig en wilde hem éigenlijk helemaal niet aansnijden. Lief compliment toch?

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, José

2

Re: Assepoester

hele mooie en leuke meiden taart.
wat zou ze daar blij mee geweest zijn :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

wat een prachtige taart

4

Ooohhhhh wauw wat een plaatije, echt heel mooi, vond de kleurencombi bij Wendy al mooi en nu ook weer. T isecht een schattig prinsessentaartje. Was de jarige zeker helemaal blij mee?

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

5

Wauw ook deze is weer super  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

6

Wat leuk gedaan! Krijg een beetje het idee van Lucille Ball of Betty Crocker-idee bij de stijl van boetseren. = compliment!
Helemaal top!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

ook zonder die prints zou het een geweldige prinsessen taart zijn geweest, wat ontzettend mooi geboetseerd zeg... petje af.. echt helemaal top!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

prachtig! zo mooi strak. vind je prinsesje ook erg mooi, dat haar is ook echt super zo  :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Oooooh Wauw!! Jij maakt echt van elke taart een feestje!! Zo ook deze! Echt super!

Groetjes Ilse

10

Woooo ziet er super uit zeg. :thumb:

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

11

Wauw!
Zo'n taart had ik ook wel voor mijn 6e verjaardag gewild!
Het is echt een plaatje!

X Marlous

12

Oh, dat is toch prachtig. Heel mooi geboetseerd, mooie kleurtjes, superstrak, he-le-maal top  :thumb:

Groetjes, Elly

13

Ooh, wat een lieve, leuke taart!

Groetjes, Daphne

14

Ziet r allemaal heel strak uit, weer zo'n taart met alles zo netjes en af, super!

"Begin de dag met een dansje..."

15

Pr8ig gemaakt!

16

Wat een geweldige taart, met geweldige jurk (mooi gemaakt weer) en dat vogeltje is ook helemaal schattig!!!

Mijn website: Presentaart

wauw erg mooi

Groetjes Miranda

18

prachtig gemaakt en wat mooi geboetseerd.....hoe blijft in hemelsnaam dat vogeltje zo op die hand zitten zonder dat die arm er steeds afvalt??????????????????/

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

19

*kwijl*
Je blijft jezelf overtreffen he Jose... wat een beauty!!
Wat Conny zich afvraagt, vraag ik mij ook af....welke versteviging heb je gebruikt?
TOPtaart!

*mijn leven is een geordende chaos*

20

Oh, supermooi ! Gewoon helemaal af, een prachtig plaatje !!

Groetjes, Conny

21

Wow!! Wat een supertaart!!! :thumb:

22

Ooo wat mooi!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

23

Weer zo'n mooie taart van jouw hand. ( je moet het echt megadruk hebben gehad!!) Dat vogeltje is echt zooo leuk!!

24

W A U W!!!!!!! Geweldige taart!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

25

Super weer!

Ik ben nog wel eens jaloers op jouw boetseerkunsten :shh: :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess