26

Re: Zwart-Wit bruidstaart

Natacha schreef:

Prachtige taart Tirz!!! je heb je best gedaan het is een plaatje en wat is tie strakkkkkkk.
Wat zijn de maten en voor hoeveel personen is hij?

Dank je :D de maten zijn 15, 20 en 25cm. Hij is 9cm hoog per laag. Hij was eigenlijk voor 40 personen, maar het zijn er iets meer worden, omdat ik deze maten mooier vond bij elkaar ;) Vonden ze vast niet erg  *D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

27

Prachtige taart!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

28

ik vind hem prachtig........en thanks voor de tip over de witte marsepein..ik wilde net een kilotje kopen om hem uit te proberen....maar ik had de bruid al aangegevn dat ze beter voor fondant kon gaan...
welke essence is dat die je gebruikt voor de amandelsmaak???en doe je dat door de fondant??

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

29

Of je het nu wel of niet meer doet, of je je ei er in kwijt kon of niet, maakt mij niet uit. Het is een prachtige stapel.  :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

30

conny4u schreef:

welke essence is dat die je gebruikt voor de amandelsmaak???en doe je dat door de fondant??

Hihi, ik weet het nog niet! Ik ga dat de volgende keer doen, heb nog niet geprobeerd. Binnenkort even testen. Ben op dit moment geneigd om die van wilton te nemen, ook omdat er expliciet bij staat dat het de kleur niet aantast.

groetjes Tirza     

31

Ik zou zelfs de essence weglaten. Mijn ervaring is met dun marsepein en dun (!) fondant, dat de smaak van marsepein "overheerst".  Ik vind zelf geheel marsepein lekkerder, maar als je "niet beter weet" denkt men dat het marsepein is geweest. (Staat een beetje vreemd al die aanhalingstekens, maar wij kenners staan er natuurlijk iets anders in, dan de gemiddelde bruiloftsgast).

Groet, Jolanda

32

Hij is wel heel mooi wit!!! Ik vind die witte poeder ook niks, dus nu heb ik vloeibare kleurstof gekocht. Hoop dat het werkt....

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

33

Mooi zo in het zwart/wit!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

34

Ik doe het ook niet meer met witte marsepein, rostpul.
Vind het wel erg knap dat je er nog zo'n beauty van heb kunnen maken!! :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

35

erg mooi!

Groetjes Barbara

36

Erg leuk zo'n zwart witte stapel!
Op de foto ziet het er prachtig uit. Met alleen maar marsepein heb je inderdaad heel veel kleurstof nodig. Ik meng meestal 2/3 fondant door de marsepein (met kleurstof of met de kant en klare witte) maar dat smaakt natuurlijk wel iets anders dan alleen marsepein.

37

wat een beauty! prachtige natuurlijke strik en die onderplaat ook zo mooi mee bekleed... dat zijn de details waar ik nog veel te veel laat liggen

liefs marieke

38

Super mooie taart! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

39

Hier nog een die witte marsepijn  :mad: vind.
Maar ik deed het bij de bruidstaarten ook hoor. Bekleden met wat witter gemaakte marsepein en dan rolfondant met amandel essence erdoor kneden en het smaakt echt naar marsepein. :)
Ik gebruik die van sk, die is blank van kleur en heerlijk. :)

Je taart is trouwens wel prachtig, maar ik weet hoe het er van dichtbij uitziet en kan me voorstellen dat het je stoort. ;)

40

Hekel aan witte marsepein of niet...je bruidstaart is prachtig geworden..heel chique !! :thumb:

Zelf vind ik de romige kleur van (zelf gekleurde) witte marsepein mooier dan het spierwitte fondant.

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

41

En dat noemt ze niet heel bijzonder? ....... :think:  :lol:
Ik vind m prachtig. Wilde dat ik van dit soort niet zo heel bijzondere taarten kon maken... ;)

42

Erg mooi geworden!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

43

hij is mooi!!!
Ik heb zelf die ervaringen niet met witte marsepein ik kleur het met americolor. maar de volgende keer ga ik er eens flin met mijn neus ophangen ;)

44

Marjommeke schreef:

Zelf vind ik de romige kleur van (zelf gekleurde) witte marsepein mooier dan het spierwitte fondant.

Fondant van bakels in een emmer is ook niet spierwit he. je ziet het aan de strik, die vind ik meer romiger van kleur dan de marsepein.
Pettinice fondant in een 1kilo verpakking is extra wit, en die is wel spier spier wit :)

groetjes Tirza     

45

Jammer dat je niet zelf er wat leuks mee kon doen, maar ik vind de taart erg leuk hoor! :)

Mijn website: Presentaart

46

:lol: Ik weet wat je bedoelt. Heb 1 keer een voetbal bekleed met witte mp en daarin de naadjes gerold. Kon blijven rollen want elke keer verdwenen ze weer. Raar spul  :Y

Maar deze vind ik super!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Ik heb het nog nooit gedurfd, een witte taart. I.v.m. de vele stofjes.

47

Hoe hou jij wit eigenlijk wit?

48

OO Tirza deze is prachtig

Ik vind hem heel chique geworden :Y

49

supermooie en chique taart  !!!

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

50

Hij is moooooooii

Leuk om een keer het bloemetje terug te zien waar we zoveel voor moesten betalen in Birminham, hahaha

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!