1

Onderwerp: Lente-verjaardags-taart

Vanavond vieren we de verjaardag van mijn man  :Y . Ik was totaal inspiratieloos en mijn man had ook geen ideeën; ik moest de restjes maar opmaken! Daarom voor het eerst een klein stapeltje gemaakt (20 en 15 cm) en dat ik naar de lente verlang is er wel uit op te maken, dacht ik zo!
Vulling onderste taartje: aardbeienvlaaivulling en tobleronemousse
Vulling bovenste taartje: appelvlaaivuling en slagroom

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XBLJWCMI.jpg

Trouwens: wat is tobleronemousse vies, zeg  :shh: ! Smaken verschillen, maar dit vind ik echt niet lekker! Ben gek op chocola, maar dat moet je puur eten en niet bewerken... Ik hoop dat het in combinatie met het kapsel en de aardbeienvlaaivulling lekkerder is...

Bedankt voor het kijken! Tips en reacties zijn welkom!

2

Re: Lente-verjaardags-taart

Ik vind het een leuk taartje hoor. Voor een man is altijd heel moeilijk.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ach je bent weer ff lekker bezig geweest hij ziet er toch mooi strak uit hoor vind ik

4

mooie strakke stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Vind die paisleyafdruk errug mooi. Vind alleen die kleurcombinatie idd ietsje minder hahah. Maar daar zal die vast wel lekker om smaken toch?

Groetjes Eline

6

Lekker vrolijk, idd lente!

Wat betreft de tobleronnemousse moet ik het toch echt met je oneens zijn. Dat vind ik zóóóóóóó lekker, dat ik me moet inhouden omdat er anders te weinig overblijft voor in de taart... :o

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

7

Leuk taartje!!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

8

mamaricky schreef:

Wat betreft de tobleronnemousse moet ik het toch echt met je oneens zijn. Dat vind ik zóóóóóóó lekker, dat ik me moet inhouden omdat er anders te weinig overblijft voor in de taart... :o

Ik denk dat ik één van de weinigen ben, die het niet lekker vind  :o ... De visite heeft ervan gesmuld! En daar gaat het uiteindelijk om!

9

Leuk en mooi gedaan met de swirlmat :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl