1 Laatst bewerkt door petrawb (13-03-2010 23:45)

Onderwerp: nog een nieuweling.... nu al een vraag..... nou ja, een paar ;o)

Hallo allemaal,
ik ben Petra, 31 jaar. Ik woon in alkmaar en ik ben mama van 2 meisjes, Brenda en Samantha. De dames worden op 6 mei alweer 2 en ik hoop daar een leuke taart voor te kunnen maken....

Toen ik nog thuis woonde heb ik best veel gebakken (voornamelijk appeltaart). Wat versiering betreft ben ik nog een leek. Veel meer dan wat gesmolten chocola of frosting over de cake heb ik nog niet geprobeerd...

ik hoop hier een boel leuke dingen te leren...

Groetjes,
Petra

2

Re: nog een nieuweling.... nu al een vraag..... nou ja, een paar ;o)

Welkom op dit gezellige en verslavende forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

Bedankt dames!! Ik kan ff door de bomen het bos niet meer zien....

wat heb je allemaal nodig om een leuke taart te maken?? ik wil graag een Dora taart maken, maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken... is dat te hoog gegrepen voor 8 mei? of is het verstandiger om eerst iets simpelers te doen met bloemen of vlinders ofzo??
hoeveel ben je eigenlijk kwijt om de basis materialen in huis te halen. ik ben hier in alkmaar nog geen taartenwinkel oid tegengekomen....

Groetjes,
Petra

5

Ik zeg: gewoon proberen die Dora taart  :Y  Je hebt ruim de tijd om te oefenen. Kijk vooral naar al die mooie voorbeelden hier en laat je inspireren. En vergeet niet dat iedereen hier ook eens begonnen is met een eerste taartje  ;)

En wat je kwijt bent aan spullen? Begin gewoon met de materialen die je echt nodig hebt en wanneer je dit leuk vindt, zal je zien, dat je meer en meer en meer en  nog meer gaat kopen. Kun je overigens heel goed doen bij de webshop hier!

Succes! Enne...showen, he!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!