Re: Schattige cc-tjes met daisies
Hmmmmm
, zien jullie mijn bovenstaande berichtje ook dubbel? De site doet een beetje raar.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schattige cc-tjes met daisies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hmmmmm
, zien jullie mijn bovenstaande berichtje ook dubbel? De site doet een beetje raar.
bedankt voor je snelle antwoord..
bedankt voor je snelle antwoord..
Graag gedaan, hoor.
leuk!! poosje terug heb ik ze ook zo gemaakt, maar dan met blauw strookje en bloemetjes. maar die van jou zien er veel mooier uit 
Hoe heb je dat mooie reliefje in de streepjes gekregen? Zien er erg netjes uit 
Je cc's zijn prachtig,mooi gedaan en ook d ekleur lila,top.
Wat een mooie schatjes!
Erg mooi!!
Ze zien er super chique uit hoor, enne die fans lekker verwennen hoor 
Ja naar deze was ik opzoek 
Vond ze zo mooi en ze bleven maar in mijn hoofd zitten. Nu wilde ik vragen hoe je dat strookje hebt gemaakt? Eerst afdruk in marsepien gemaakt en toen uitgesnepen? Of is daar een appart ding voor?
Hoi Nathalie,
Dat streepje heb ik bewerkt met een stempelroller van de Xenos. Daarna met de Ribbon Cutter afgesneden, op het witte fondant gelegd en daarna het rondje uitgesneden.
Gr. Erna
Dank je voor je uitleg!!!
Vind je het goed als ik hem opsla als voorbeeld?
Lees net je mail 
Super 
Erg mooi met die paarse pareltjes in het midden, ik doe hier goede inspiratie op!
schitterend, ik kan niet anders zeggen. ook ik sla ze op om ze later nog eens te gebruiken als voorbeeld. sterker nog, ik geloof dat ik ze deze week nog eens maak
thanks for sharing 
[edit] ze zijn al klaar 
Mijn eerste woorden toen ik het zag:
Heel chique 
Erg mooi zeg. Heb die stempelrollers ook van de Xenos; toch maar wat vaker gebruiken.
[edit] ze zijn al klaar
Hahaha, dat doe je snel!!
Erg leuke cc´s!! Krijg ik weer inspiratie van
!
kwebbeltje schreef:[edit] ze zijn al klaar
Hahaha, dat doe je snel!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schattige cc-tjes met daisies