1

Onderwerp: taartstandaard vraagje

Ik heb voor in Mei 2x een soortgelijke standaard als foto nodig..liefst met een extra laag aan de onderkant..wie kan me zeggen waar ik deze kan krijgen of huren.... heb al op wat sites gekeken maar is het niet helemaal...
en waar behave bij de webshop hier en andere webshop van petra enzo..kan ik groots zilveren caisses inkopen voor normale cupcakes en mini....ik heb er voor de komende maanden heeeeeeeeeel veeeeeel nodig en pakjes van 25 zet niet echt zoden aan de dijk..dus graag wat tips...
dit is de desbetreffende standaard (of zoiets)
http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/standaard.jpg

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Re: taartstandaard vraagje

die standaard hebben ze volgens mij bij de tafel van 18 zelf gemaakt.
Hij kan ook niet uit elkaar, heb hem in de winkel namelijk wel eens voorbij zien komen als ik daar was.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

bij de tafel van 18 heb ik het ook gevraagd, ze hebben hem idd laten maken.

4

mag ook iets soortgelijks... het moet voor een klein taartje bovenop en 100 upcakes..en de ander bruiloft voor 150 cupcakes
in ieder geval al bedankt voor de reaktie

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

dan zou je of voor de taartstandaards uit de webshop met 1 pillaar in het midden moeten gaan.

of voor: bouwhuis.com/shop/product_info.php?cPath=30_35&products_id=2377&osCsid=22c6911c87e84f6a8b17e46eea492079
maar dat is gelijk flink aan de prijs :/

bouwhuis.com/shop/product_info.php?cPath=30_35&products_id=2393&osCsid=22c6911c87e84f6a8b17e46eea492079

bouwhuis.com/shop/product_info.php?cPath=30_35&products_id=2398&osCsid=22c6911c87e84f6a8b17e46eea492079

groetjes Tirza     

6

thanks Tirza..voor je hulp....
ik ga met het bruidspaar even overleggen...en ja die ene is wel mooi maar een beetje duur....
heb je ook een tip voor de cupcake caisses ;)

in de buitenlandse shops gaan ze per meer dan 25 stuks. Zag bij lindy smith shop, per 40 en zag bij apieceofcakethame.co.uk per 100 stuks.
Wel trouwens even opletten of er niet van die "inner paper liners" inzitten, ik had die eerst ook, en als ik dan ging bakken, bleef het binnenste papiertje wel aan de cc plakken, maar die buitenste niet :/
of je moet ze er allemaal uit gaan halen :S

verder zou ik het niet weten wat de baking cups betreft ;)

groetjes Tirza     

8

Zoiets kan je toch ook heel mooi zelf maken

Alleen krijg je dan 1 steel in het midden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

jolanda71 schreef:

Zoiets kan je toch ook heel mooi zelf maken

Alleen krijg je dan 1 steel in het midden.

hihi met en handige man mischien wel :D ik kan alleen maar zelf kopen ;)

10 Laatst bewerkt door jolanda71 (05-03-2010 21:28)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=30143
Deze heb ik toch helemaal zelf gemaakt en gespoten. Heb hem alleen ff op maat laten zagen.

En in mei mag ik hem weer gebruiken :D

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

ja die is wel heel super zeg............
mischien eens een handy man inschakelen.....

12

Wij hebben hier in Nijkerk nog zo`n ouderwets zaakje en die zaagt gewoon wat je wil. Ze komen zelfs me onderbord plankjes met een kruiwagen brengen :lol:

13

kijk dat is nog eens service..stuur ze met de paard e wagen ff langst Dongen ;)

14

Zal het ff vragen voor je :lol: Dan moet je ff de maten doorgeven, anders komen ze met niks.

15 Laatst bewerkt door mamaricky (07-03-2010 12:45)

Bij Versteden Papier in Tilburg hebben ze aluminium caisses, maar ik weet niet of dat de juiste maat is. Zou wel handig zijn, want die hebben ook gewoon een winkel waar je binnen kunt lopen, midden in het centrum (schuin t.o. de Mc in de stad).

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl