1 Laatst bewerkt door zoete kunst (05-03-2010 17:58)

Onderwerp: Zusjes voor de 3e keer..

Voor het derde jaar op rij de verjaardagstaart gemaakt voor de  'zusjes' . (juist ja; die van het puzzelplaatje)
Deze keer een vrolijke stapel. Hij moest in ieder geval rood en blauw zijn en met paarse krullen ,aldus de dametjes....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J8REL8IS.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MJJA76WA.jpg

Zoete groetjes, Marjolein

2

Re: Zusjes voor de 3e keer..

heel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Super leuk stapeltje :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

Wat een vrolijk stapeltje :D

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

5

wow, prachtig

6

Ik vind hem prachtig...wat heb je gebruikt voor het goud van de bloem?...een hele mooie kleur goud vind ik....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

conny4u schreef:

Ik vind hem prachtig...wat heb je gebruikt voor het goud van de bloem?...een hele mooie kleur goud vind ik....

Dit is Bright gold- poeder van edible art. Vind het goud van edible art ( ze hebben meerdere kleuren goud) allemaal erg mooi. Ze glinsteren echt mooi.

8

zoete kunst schreef:
conny4u schreef:

Dit is Bright gold- poeder van edible art. Vind het goud van edible art ( ze hebben meerdere kleuren goud) allemaal erg mooi. Ze glinsteren echt mooi.

die hebben ze bij Ellen toch of niet?? of waar haal je dat merk??ik heb een paar potjes van de beurs...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Leuke, vrolijke stapel! Die gouden bloem bovenop is prachtig.

10

conny4u schreef:
zoete kunst schreef:
conny4u schreef:

die hebben ze bij Ellen toch of niet?? of waar haal je dat merk??ik heb een paar potjes van de beurs...

Ik heb ze inderedaad ook eens op een beurs gekocht, maar De Taartwinkel in Den Bosch verkoopt ze ook.

11

Het is wel een hele leuke en feestelijke taart geworden,leuk met een gouden bloem erop.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

erg mooi!

Groetjes Barbara