Re: Strandtaart en K3 met foodprinter

gizeppo schreef:

Leuke taarten geworden...
hoe je het plaatje van K3 heb gemaakt is met een speciale printer???En dan print je het op fondant - marsepein of op iets anders??

Wat moet ik me bij zo een printer met eetbaar inkt voorstellen?
Hoe ziet zoiets eruit.
Ben best benieuwd naar en waar te koop is etc...
Kun je mij uitleggen of vertellen??

Nanda

Als je in de zoekfunctie van het forum "foodprinter" intoets krijg je heel veel info. Op die manier ben ik ook overal achter gekomen  :thumb:

Geweldige taarten! Echt knap joh die strandstoel!! Ik vind die strikjes ook zo leuk! :Y

28

Wat een ontzettend gave strandtaart!! De andere zijn ook erg mooi maar die springt er wel uit voor mij....errug leuk!

Groetjes Maji

29

Mooie taarten! Heb je een bestandje van de K3-print? Dan zou ik hem graag willen, ik heb zelf nl. een eigen 'K3' die 's morgens beginnen (lees 6.30uur) en 's avonds eindigen (lees 19.00 uur) met de liedjes van de echte K3! :lol:  :s

Bokkie schreef:

Mooie taarten! Heb je een bestandje van de K3-print? Dan zou ik hem graag willen.

Ik heb een plaatje van internet gehaald en in een word-bestand geplaatst. Vervolgens de juiste grootte bepalen en afdrukken.
Ik heb deze niet opgeslagen staan maar het is heel makkelijk om te doen  :Y

31

joseotterspeer schreef:
Bokkie schreef:

Mooie taarten! Heb je een bestandje van de K3-print? Dan zou ik hem graag willen.

Ik heb een plaatje van internet gehaald en in een word-bestand geplaatst. Vervolgens de juiste grootte bepalen en afdrukken.
Ik heb deze niet opgeslagen staan maar het is heel makkelijk om te doen  :Y

Ok, dan zoek ik zelf! Toch bedankt om het even te komen schrijven! :thumb:  :)

32

Súper leuk!!
Krijg helemaal zin in de zomer met deze taart  :cool:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!