Onderwerp: Smiley stapel
Vandaag is mijn neefje jarig en die wilde taart. Nou dan krijgt hij die ook.... Vulling onderste nougat crème met aardbeienjam, bovenste aangevette slagroom met aardbeienjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Smiley stapel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag is mijn neefje jarig en die wilde taart. Nou dan krijgt hij die ook.... Vulling onderste nougat crème met aardbeienjam, bovenste aangevette slagroom met aardbeienjam.
ontzettend leuk
hier ben ik helemaal weg van
super leuk
mag ik hem trouwens opslaan?
Oooh leuk issie zeg
Wat een leuke taart, weer eens wat heel anders
Ik vind hem hardstikke leuk,zo grappig al doe leuke smilies.
Van deze taartsmileys wordt je nog vrolijker dan van een gewone smiley . Heel leuk gedaan.
Jeempie, wat een strakke taarten!!!!
Wat een grappige taart
Daar gaan mijn mondhoeken spontaan van krullen! Erg leuk!!
Hij is leuk ! Een toptaart voor een knul van 15!
Ik had je al een tijdje niet gezien hier, dus ik spiekte zojuist even in jouw album: wat een mooi hart heb je gemaakt, echt superidee met die bloemen in een lijn over het midden!
Jeetje wat gaaf! en wat maak jij toch altijd strakke taarten!
Hij is leuk ! Een toptaart voor een knul van 15!
Ik had je al een tijdje niet gezien hier, dus ik spiekte zojuist even in jouw album: wat een mooi hart heb je gemaakt, echt superidee met die bloemen in een lijn over het midden!
Ik ben er nog steeds hoor en kijk nog dagelijks op het forum. Alleen reageer ik niet meer op alle taarten wat ik voorheen wel deed, maar dat is gewoon niet meer bij te houden, daar was ik soms wel een uur per dag mee bezig.
En dat hart ja, dat is ook wel een mooie, speciaal voor mijn schoonvader die eind vorige maand is overleden. Bedankt voor het compliment.
mag ik hem trouwens opslaan?
Ja natuurlijk mag je m opslaan!!!
Wat een leukerd zeg!!
Wat een leuk idee en mooi uitgevoerd, daar word ik echt vrolijk van!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Smiley stapel